דף הבית » חדש » כמה זמן מחזיק חלב אם בחוץ?

כמה זמן מחזיק חלב אם בחוץ?

צרו איתנו קשר

כמה זמן מחזיק חלב אם בחוץ?

כמה זמן מחזיק חלב אם בחוץ?

חלב אם הוא מקור תזונה חיוני לתינוקות ולעתים קרובות הוא הבחירה המועדפת על אמהות המסוגלות להניק. אבל כמה זמן חלב אם מחזיק בחוץ? מאמר זה יספק סקירה כללית של חיי המדף של חלב אם וכיצד לאחסן אותו בצורה בטוחה. חלב אם הוא חומר חי והוא מתכלה מאוד. הוא מכיל הרבה חומרים מזינים ונוגדנים חשובים החיוניים לגדילה והתפתחות של התינוק. חלב אם ניתן לאחסן במקרר או במקפיא, אך ניתן לשמור אותו גם מחוץ למקרר לפרק זמן קצר. משך הזמן שניתן לאחסן חלב אם מחוץ למקרר תלוי בטמפרטורת הסביבה. בדרך כלל, ניתן לאחסן חלב אם מחוץ למקרר עד ארבע שעות בטמפרטורת החדר. אם הטמפרטורה גבוהה מטמפרטורת החדר, משך הזמן שניתן לאחסן חלב אם מחוץ למקרר מצטמצם.

אחסון חלב אם מחוץ למקרר

כשמאחסנים חלב אם מחוץ למקרר, חשוב לשמור אותו במקום קריר וחשוך. הטמפרטורה האידיאלית לאחסון חלב אם מחוץ למקרר היא בין 4°C ל-8°C (39°F ו-46°F). כמו כן, חשוב להרחיק את חלב האם מאור שמש ישיר וממקורות חום אחרים. כמו כן, חשוב לשמור את חלב האם בכלי אטום. זה יעזור לשמור על טריות חלב האם ולמנוע ממנו להתקלקל. כמו כן, חשוב לסמן את המיכל עם התאריך והשעה של הוצאת חלב האם.

אחסון חלב אם במקרר

כשמאחסנים חלב אם במקרר, חשוב לשמור אותו בכלי אטום. הטמפרטורה האידיאלית לאחסון חלב אם במקרר היא בין 0°C ל-4°C (32°F ו-39°F). כמו כן, חשוב להרחיק את חלב האם ממאכלים ומשקאות אחרים. כמו כן, חשוב לסמן את המיכל עם התאריך והשעה של הוצאת חלב האם. ניתן לשמור חלב אם במקרר עד חמישה ימים. לאחר חמישה ימים, יש לזרוק את חלב האם.

אחסון חלב אם במקפיא

כשמאחסנים חלב אם במקפיא, חשוב לשמור אותו בכלי אטום. הטמפרטורה האידיאלית לאחסון חלב אם במקפיא היא בין -20°C ל-18°C (-4°F ו-0°F). כמו כן, חשוב להרחיק את חלב האם ממאכלים ומשקאות אחרים. כמו כן, חשוב לסמן את המיכל עם התאריך והשעה של הוצאת חלב האם. ניתן לשמור חלב אם במקפיא עד שישה חודשים. לאחר שישה חודשים, יש לזרוק את חלב האם.

טיפים לאחסון חלב אם

להלן כמה טיפים לאחסון חלב אם בצורה בטוחה:

  • אחסן חלב אם בכלי אטום.
  • סמן את המיכל עם התאריך והשעה שבהם החלב אם הוצא.
  • הרחק חלב אם מאור שמש ישיר וממקורות חום אחרים.
  • הרחק חלב אם ממאכלים ומשקאות אחרים.
  • השליכו חלב אם לאחר חמישה ימים במקרר ושישה חודשים במקפיא.

אחסון חלב אם בבטחה חיוני כדי להבטיח שהוא יישאר טרי ומזין עבור תינוקך. על ידי ביצוע העצות המפורטות לעיל, תוכל להבטיח שהתינוק שלך יקבל את התזונה הטובה ביותר שאפשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן