דף הבית » מה קורה? » כמה זמן מחזיק הגלקסי 8?

כמה זמן מחזיק הגלקסי 8?

צרו איתנו קשר

כמה זמן מחזיק הגלקסי 8?

מה זה סמסונג גלקסי 8?

ה-Samsung Galaxy 8 הוא סמארטפון דגל שיצא על ידי סמסונג בשנת 2017. הוא כולל תצוגת 5.8 אינץ' Quad HD+ Super AMOLED, מצלמה 12 מגה-פיקסל אחורית ומצלמה קדמית של 8 מגה-פיקסל. הוא מופעל על ידי מעבד Qualcomm Snapdragon 835 ו-4GB של זיכרון RAM. יש לו גם 64GB של אחסון פנימי, שניתן להרחיב עד 256GB באמצעות כרטיס microSD. הגלקסי 8 פועל על מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1.1 נוגט.

כמה זמן מחזיק הגלקסי 8?

סמסונג גלקסי 8 נועד להחזיק מעמד עד שנתיים בשימוש קבוע. עם זאת, חיי הסוללה של המכשיר יכולים להיות מושפעים ממגוון גורמים, כגון תדירות השימוש במכשיר, האפליקציות שבהן אתה משתמש וההגדרות שהפעלת.

טיפים שיגרמו לגלקסי 8 שלכם להימשך זמן רב יותר

ישנם מספר דברים שאתה יכול לעשות כדי לגרום לגלקסי 8 שלך להחזיק מעמד זמן רב יותר:

  • כבה את ה-Wi-Fi וה-Bluetooth כאשר לא בשימוש.
  • הורד את בהירות התצוגה.
  • כבה את שירותי המיקום כאשר אינם בשימוש.
  • כבה את עדכוני האפליקציות האוטומטיים.
  • הסר התקנה של אפליקציות שאינך משתמש בהן.
  • השבת את רענון אפליקציית הרקע.
  • השבת רטט ומשוב הפטי.
  • כבה את NFC כאשר אינו בשימוש.

כיצד לבדוק את השימוש בסוללה

אתה יכול לבדוק את צריכת הסוללה שלך כדי לראות אילו אפליקציות משתמשות הכי הרבה בסוללה. כדי לעשות זאת, עבור אל הגדרות > תחזוקת מכשיר > סוללה. כאן תוכלו לראות פירוט של האפליקציות שצורכות הכי הרבה סוללה. לאחר מכן תוכל להחליט אילו אפליקציות ברצונך להסיר או להשבית כדי לעזור לשפר את חיי הסוללה שלך.

כיצד להחליף את הסוללה בגלקסי 8

אם סוללת ה-Galaxy 8 שלך כבר לא מחזיקה מעמד כמו פעם, ייתכן שיהיה עליך להחליף את הסוללה. החלפת הסוללה בגלקסי 8 היא תהליך פשוט יחסית. תזדקק למברג פיליפס וסוללה חלופית. ראשית, כבה את המכשיר והסר את הכיסוי האחורי. לאחר מכן, הסר את הברגים שמחזיקים את הסוללה במקומה. הסר בזהירות את הסוללה והחלף אותה בחדשה. לבסוף, הרכיבו מחדש את המכשיר והפעילו אותו.

סיכום

סמסונג גלקסי 8 נועד להחזיק מעמד עד שנתיים בשימוש קבוע. עם זאת, חיי הסוללה של המכשיר יכולים להיות מושפעים ממגוון גורמים. ישנם מספר דברים שאתה יכול לעשות כדי לגרום לגלקסי 8 שלך להחזיק מעמד זמן רב יותר, כגון כיבוי Wi-Fi ו-Bluetooth כאשר הם אינם בשימוש, הורדת בהירות התצוגה והשבתת רענון אפליקציית רקע. אם סוללת ה-Galaxy 8 שלך כבר לא מחזיקה מעמד כמו פעם, ייתכן שיהיה עליך להחליף את הסוללה. החלפת הסוללה בגלקסי 8 היא תהליך פשוט יחסית. למידע נוסף, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן