דף הבית » חדש » כמה זמן מחזיק אייליינר?

כמה זמן מחזיק אייליינר?

צרו איתנו קשר

. כמה זמן מחזיק אייליינר?

כמה זמן מחזיק אייליינר?

אייליינר הוא חלק חיוני בכל שגרת איפור. זה יכול לעזור להגדיר ולשפר את העיניים שלך, לתת לך מראה דרמטי יותר. אבל כמה זמן מחזיק אייליינר? התשובה לשאלה זו תלויה בסוג האייליינר שבו אתה משתמש. אייליינר נוזלי מחזיק בדרך כלל עד שישה חודשים, בעוד אייליינר עיפרון יכול להחזיק עד שנתיים. עם זאת, חשוב לציין כי אלו הן רק הנחיות כלליות. תוחלת החיים האמיתית של האייליינר שלך תהיה תלויה באופן השימוש והאחסון בו.

איך לגרום לאייליינר להחזיק מעמד זמן רב יותר

אם אתה רוצה לגרום לאייליינר שלך להחזיק מעמד זמן רב ככל האפשר, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות. ראשית, הקפד תמיד לסגור את המכסה היטב לאחר כל שימוש. זה יעזור למנוע מהאייליינר להתייבש. כדאי גם להימנע משיתוף האייליינר שלך עם אחרים. זה יכול להפיץ חיידקים ולגרום לאייליינר להתפרק מהר יותר. לבסוף, אחסן את האייליינר שלך במקום קריר ויבש. חום ולחות עלולים לגרום לאייליינר להתפרק מהר יותר.

איך לדעת מתי הגיע הזמן להחליף את האיילנר שלך

חשוב להחליף את האייליינר שלך כאשר זה כבר לא בטוח לשימוש. הנה כמה סימנים שהגיע הזמן לזרוק את האייליינר ולקנות אחד חדש:

  • לאייליינר יש ריח או טעם מוזרים.
  • האייליינר שינה את צבעו.
  • האייליינר הפך יבש או מתפורר.
  • האייליינר הפך להיות קשה ליישום.

אם אתה מבחין באחד מהסימנים הללו, הגיע הזמן להחליף את האייליינר שלך.

השוואה מהירה

סוג אייליינר אורך חיים, משך חיים
אייליינר נוזלי עד 6 חודשים
עיפרון אייליינר עד שנתיים

לסיכום, אורך החיים של האייליינר שלך יהיה תלוי בסוג האייליינר שבו אתה משתמש ובאופן שבו אתה מאחסן ומשתמש בו. כדי שהאייליינר שלך יחזיק מעמד זמן רב ככל האפשר, תמיד סגור את המכסה בחוזקה לאחר כל שימוש, הימנע מלחלוק אותו עם אחרים ואחסן אותו במקום קריר ויבש. אם אתה מבחין בריחות מוזרים, טעמים או שינויים בצבע, זה הזמן להחליף את האייליינר שלך. למידע נוסף על אייליינר, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן