דף הבית » הכי נצפים » כמה זמן מחזיקה סוללת מכשיר שמיעה?

כמה זמן מחזיקה סוללת מכשיר שמיעה?

צרו איתנו קשר

מהי סוללת מכשיר שמיעה?

סוללת מכשיר שמיעה היא סוללת אבץ קטנה המשמשת להפעלת מכשירי שמיעה. הוא נועד להתאים לחלל הזעיר בתוך מכשיר שמיעה ולספק את האנרגיה הדרושה להגברת הקול. סוללות למכשירי שמיעה מגיעות במגוון גדלים וסוגים, בהתאם לסוג מכשיר השמיעה.

כמה זמן מחזיקה סוללת מכשיר שמיעה?

אורך החיים של סוללת מכשיר שמיעה תלוי במספר גורמים, ביניהם גודל הסוללה, סוג מכשיר השמיעה וכמות השימוש. בדרך כלל, סוללות מכשירי שמיעה מחזיקות מעמד בין יומיים לארבעה עשר ימים. אורך החיים הממוצע של סוללת מכשיר שמיעה הוא חמישה עד שבעה ימים.

כיצד להאריך את חיי סוללת מכשיר שמיעה

הארכת חיי סוללת מכשיר שמיעה אפשרית עם טיפול ותחזוקה נאותים. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להפיק את המרב מסוללת מכשיר השמיעה שלך:

  • כבה את מכשיר השמיעה כאשר אינו בשימוש.
  • נקה את מגעי הסוללה באופן קבוע.
  • אחסן את מכשיר השמיעה שלך במקום קריר ויבש.
  • החלף את הסוללה כאשר היא מתחילה לאבד כוח.
  • השתמש רק בסוללות טריות ואיכותיות.

סוגי סוללות למכשירי שמיעה

סוללות למכשירי שמיעה מגיעות במגוון גדלים וסוגים. הסוגים הנפוצים ביותר הם אבץ אוויר וסוללות נטענות. להלן סקירה קצרה של כל סוג:

סוללות אבץ-אוויר

סוללות אבץ-אוויר הן הסוג הנפוץ ביותר של סוללות למכשירי שמיעה. הם קטנים, קלים וקלים לשימוש. סוללות אבץ-אוויר מופעלות על ידי הסרת הלשונית, המאפשרת לאוויר להיכנס לסוללה ולהפעיל את התגובה הכימית המייצרת חשמל.

סוללות נטענות

סוללות נטענות הופכות פופולריות יותר ויותר עבור מכשירי שמיעה. הן יקרות יותר מסוללות אבץ-אוויר, אך ניתן להטעין אותן ולהשתמש בהן מספר פעמים. סוללות נטענות הן גם ידידותיות יותר לסביבה מאשר סוללות אבץ-אוויר.

טבלת חיי סוללה של מכשיר שמיעה

סוג בטריה תוחלת חיים ממוצעת
אבץ-אוויר 5-7 ימים
נטענת 2-14 ימים

למידע נוסף על סוללות מכשירי שמיעה, צפה בסרטון YouTube זה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן