דף הבית » מה קורה? » כמה זמן מותר להציג טריילרים?

כמה זמן מותר להציג טריילרים?

צרו איתנו קשר

. כמה זמן מותר להציג טריילרים?

מה זה טריילר?

טריילר הוא פרסומת קצרה לסרט, תוכנית טלוויזיה או מדיה אחרת. הוא מוצג בדרך כלל לפני הסרט הראשי באולם קולנוע או בטלוויזיה. טריילרים משמשים גם לקידום סרטים ותוכניות טלוויזיה בקרוב במדיה החברתית ובשירותי סטרימינג.

תקנות נגררים

אורכו של קרוואן מוסדר על ידי איגוד הקולנוע של אמריקה (MPAA). ה-MPAA מגדיר את האורך המרבי של נגרר לשתי דקות ושלושים שניות. זהו האורך המרבי לטריילר שיוצג באולם קולנוע או בטלוויזיה.

אורך הקרוואן במדינות שונות

התקנות לגבי אורך הנגרר משתנות ממדינה למדינה. בארצות הברית, הקדימונים הם בדרך כלל באורך של שתי דקות ושלושים שניות. בבריטניה, הקדימונים הם בדרך כלל באורך של שתי דקות וחמש עשרה שניות. בקנדה, הקדימונים הם בדרך כלל באורך של שתי דקות ועשרים שניות. באוסטרליה, הקדימונים הם בדרך כלל באורך של שתי דקות ועשרים וחמש שניות.

ארצות הברית

בארצות הברית, הקדימונים הם בדרך כלל באורך של שתי דקות ושלושים שניות. זהו האורך המרבי לטריילר שיוצג באולם קולנוע או בטלוויזיה.

הממלכה המאוחדת

בבריטניה, הקדימונים הם בדרך כלל באורך של שתי דקות וחמש עשרה שניות. זהו האורך המרבי לטריילר שיוצג באולם קולנוע או בטלוויזיה.

קנדה

בקנדה, הקדימונים הם בדרך כלל באורך של שתי דקות ועשרים שניות. זהו האורך המרבי לטריילר שיוצג באולם קולנוע או בטלוויזיה.

אוֹסטְרַלִיָה

באוסטרליה, הקדימונים הם בדרך כלל באורך של שתי דקות ועשרים וחמש שניות. זהו האורך המרבי לטריילר שיוצג באולם קולנוע או בטלוויזיה.

אורך הטריילר במדיה חברתית ושירותי סטרימינג

התקנות לאורך הטריילר במדיה החברתית ובשירותי סטרימינג משתנים מפלטפורמה לפלטפורמה. ב-YouTube, טריילרים הם בדרך כלל באורך של שתי דקות ושלושים שניות. בפייסבוק, טריילרים הם בדרך כלל באורך של דקה ושלושים שניות. בנטפליקס, טריילרים הם בדרך כלל באורך של דקה וחמש עשרה שניות.

יוטיוב

ב-YouTube, טריילרים הם בדרך כלל באורך של שתי דקות ושלושים שניות. זהו האורך המרבי לקרוואן שיוצג על הרציף.

פייסבוק

בפייסבוק, טריילרים הם בדרך כלל באורך של דקה ושלושים שניות. זהו האורך המרבי לקרוואן שיוצג על הרציף.

נטפליקס

בנטפליקס, טריילרים הם בדרך כלל באורך של דקה וחמש עשרה שניות. זהו האורך המרבי לקרוואן שיוצג על הרציף.

השוואה מהירה

מדינה קולנוע/טלוויזיה יוטיוב פייסבוק נטפליקס
ארצות הברית 2:30 2:30 1:30 1:15
הממלכה המאוחדת 2:15 2:30 1:30 1:15
קנדה 2:20 2:30 1:30 1:15
אוֹסטְרַלִיָה 2:25 2:30 1:30 1:15

סיכום

טריילרים הם חלק חשוב מהחוויה של הסרט, ואורך הטריילר מוסדר על ידי איגוד הקולנוע של אמריקה (MPAA). התקנות לגבי אורך הקרוואן משתנות ממדינה למדינה, והתקנות לגבי אורך הקרוואן במדיה החברתית ובשירותי סטרימינג משתנות מפלטפורמה לפלטפורמה. השוואה מהירה של אורך הנגרר במדינות שונות ובפלטפורמות שונות מסופקת בטבלה למעלה. למידע נוסף על טריילרים, תוכל לצפות בכמה טריילרים ב- YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן