דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן מותר להיות בים המלח?

כמה זמן מותר להיות בים המלח?

צרו איתנו קשר

כמה זמן מותר להיות בים המלח?

מהו ים המלח?

ים המלח הוא אגם מלח השוכן בבקעת הירדן, גובל בירדן במזרח ובישראל ובגדה המערבית במערב. זוהי הנקודה הנמוכה ביותר על פני כדור הארץ, בגובה 1,412 רגל מתחת לפני הים. זהו גם אחד מגופי המים המלוחים ביותר בעולם, עם מליחות של 33.7%. ים המלח הוא יעד פופולרי לתיירים, וידוע בסגולותיו הטיפוליות.

כמה זמן מותר להיות בים המלח?

משך הזמן בו תוכלו לשהות בים המלח תלוי בתקנות המדינה בה אתם מבקרים. בישראל קובעות התקנות כי מבקרים יכולים לשהות בים המלח עד ארבע שעות. הסיבה לכך היא המליחות הגבוהה של המים, שעלולה לגרום לגירוי בעור ולבעיות בריאותיות אחרות אם שוהים זמן רב מדי במים. בירדן התקנות מעט שונות. המבקרים רשאים לשהות בים המלח עד שש שעות. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שהמים בירדן מעט פחות מלוחים מאשר בישראל, ולכן יש סיכוי נמוך יותר לגרום לגירוי בעור.

עצות בטיחות לביקור בים המלח

בביקור בים המלח חשוב לנקוט באמצעי בטיחות. הנה כמה טיפים שכדאי לזכור:• לבשו ביגוד מגן כגון כובע, משקפי שמש וחולצה עם שרוולים ארוכים.• השתמשו בקרם הגנה עם דירוג SPF גבוה.• הימנע משחייה בים המלח, מכיוון שזה עלול להיות מסוכן עקב למליחות הגבוהה.• הימנעו משתיית המים, שכן הם עלולים לגרום לבחילות והקאות.• אין לשהות במים יותר מהזמן המוקצב.

השוואה מהירה

מדינה זמן מותר בים המלח
ישראל 4 שעות
יַרדֵן 6 שעות

ים המלח הוא יעד ייחודי ויפה, וחשוב להקפיד על התקנות וטיפים לבטיחות בעת הביקור. על ידי הקפדה על הנחיות אלו, תוכלו להבטיח שהביקור שלכם בים המלח יהיה בטוח ומהנה. למידע נוסף על ים המלח, אתה יכול לבקר ביוטיוב .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן