דף הבית » מה ההבדל » כמה זמן מותר להחזיק מטרנה מוכנה?

כמה זמן מותר להחזיק מטרנה מוכנה?

צרו איתנו קשר

כמה זמן מותר להחזיק מטרנה מוכנה?

מהי מטרנה מוכנה?

מטרנה מוכנה היא סוג של פורמולה המיועדת במיוחד לתינוקות שאינם מסוגלים להניק. הוא עשוי מחלב פרה ומכיל את כל אבות המזון והוויטמינים החיוניים שהתינוק צריך כדי לגדול ולהתפתח. זוהי דרך נוחה וקלה לספק תזונה לתינוקות שאינם מסוגלים להניק.

כמה זמן מותר להחזיק מטרנה מוכנה?

חיי המדף של מטרנה מוכנה תלויים בסוג הפורמולה וביצרן. ככלל, מומלץ להשתמש במטרנה מוכנה תוך שעתיים מרגע הפתיחה. לאחר שעתיים יש לזרוק את הפורמולה. אם הפורמולה לא נפתחה, ניתן לאחסן אותה במקום קריר ויבש עד שנה אחת.

אחסון מטרנה מוכנה

כשמאחסנים מטרנה מוכנה, חשוב לשמור אותה במקום קריר ויבש. אין לאחסן אותו באור שמש ישיר או במקום חם מדי או קר מדי. כמו כן, יש להרחיק אותו מכל מקורות לחות, כגון חדר אמבטיה או מטבח.

הכנת מטרנה מוכנה

כשמכינים מטרנה מוכנה, חשוב להקפיד על ההוראות שעל האריזה. ככלל, מומלץ לערבב את הפורמולה עם מים שהורתחו וקיררו. יש לערבב את הפורמולה עד להמסה מלאה ואין גושים. חשוב גם להשתמש בבקבוק נקי ובפטמה לכל האכלה.

השלכת מטרנה מוכנה

אם המטרנה המוכנה נפתחה ולא נעשה בה שימוש תוך שעתיים, יש לזרוק אותה. כמו כן, חשוב להשליך כל פורמולה שהושארה בחוץ בטמפרטורת החדר במשך יותר משעתיים. אם הפורמולה אוחסנה במקרר, יש לזרוק אותה אם היא הייתה שם יותר מ-24 שעות.

מה לעשות אם מטרנה מוכנה פג?

אם פג תוקף המטרנה המוכנה, אין להשתמש בה. חשוב לבדוק את תאריך התפוגה על האריזה לפני השימוש בפורמולה. אם פג תוקף הנוסחה, יש לזרוק אותה ולרכוש חבילה חדשה.

סיכום

מטרנה מוכנה היא דרך נוחה וקלה לספק תזונה לתינוקות שאינם מסוגלים להניק. חשוב לעקוב אחר ההוראות שעל האריזה בעת אחסון, הכנה והשלכה של הפורמולה. אם הפורמולה פג, אין להשתמש בה ויש לזרוק אותה. למידע נוסף על מטרנה מוכנה, אתה יכול לבקר ביוטיוב .

טייק אווי מפתח

  • יש להשתמש במטרנה מוכנה תוך שעתיים מרגע הפתיחה.
  • בעת אחסון מטרנה מוכנה, יש לשמור אותה במקום קריר ויבש.
  • בהכנת מטרנה מוכנה יש לערבב אותה במים שהרתחו וצוננים.
  • אם המטרנה המוכנה נפתחה ולא נעשה בה שימוש תוך שעתיים, יש לזרוק אותה.
  • אם פג תוקף המטרנה המוכנה, אין להשתמש בה ויש לזרוק אותה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן