דף הבית » מתי » כמה זמן מבשלים כרובית בתנור?

כמה זמן מבשלים כרובית בתנור?

צרו איתנו קשר

. כמה זמן מבשלים כרובית בתנור?

מהי כרובית?

כרובית היא ירק ממשפחת המצליבים המהווה חלק ממשפחת הברסיקה. זה קשור לברוקולי, קייל וכרוב ניצנים. כרובית היא ירק רב תכליתי שניתן לבשל בדרכים רבות ושונות. זה יכול להיות מבושל, מאודה, צלוי, או לאכול נא.

איך לבשל כרובית בתנור

בישול כרובית בתנור היא דרך מצוינת להוציא את הטעם והמרקם שלה. כדי לצלות כרובית בתנור, מחממים את התנור ל-400 מעלות צלזיוס. חותכים את הכרובית לפרחים ומניחים על תבנית אפייה. מזלפים שמן זית ומתבלים במלח ופלפל. צולים 20-25 דקות תוך ערבוב פעם או פעמיים עד שהכרובית מזהיבה.

זמני בישול לסוגים שונים של כרובית

זמן הבישול של כרובית בתנור יהיה תלוי בסוג הכרובית בה אתה משתמש. להלן השוואה מהירה של זמני הבישול השונים:

סוג כרובית זמן בישול
כרובית לבנה 20-25 דקות
כרובית סגולה 15-20 דקות
כרובית כתומה 15-20 דקות
כרובית ירוקה 15-20 דקות

טיפים לצליית כרובית

כשצולים כרובית בתנור, יש לזכור כמה טיפים. ראשית, הקפידו לחתוך את הכרובית לפרחים בגודל שווה. זה יבטיח שהכרובית תתבשל בצורה אחידה. שנית, הקפידו לפזר את הפרחים על תבנית האפייה. אם הפרחים קרובים מדי זה לזה, הם יהוו אדים במקום צלויים. לבסוף, הקפידו לבדוק את הכרובית באמצע זמן הבישול. אם הפרחים משחימים מהר מדי, מנמיכים את טמפרטורת התנור.

הגשת כרובית

לאחר בישול הכרובית, ניתן להגיש אותה כתוספת או להשתמש במגוון מתכונים. כרובית צלויה טעימה מוגשת עם טפטוף שמן זית וזילוף עשבי תיבול טריים. ניתן להשתמש בו גם בסלטים, מרקים ומוקפצים. כרובית יכולה להיות גם פירה או פירה ולהשתמש כחלופה דלת פחמימות לפירה.

סיכום

בישול כרובית בתנור היא דרך מצוינת להוציא את הטעם והמרקם שלה. זמן הבישול יהיה תלוי בסוג הכרובית בה אתה משתמש. כרובית לבנה ייקח 20-25 דקות, בעוד כרובית סגולה, כתומה וירוקה ייקח 15-20 דקות. בעת צליית הכרובית, הקפידו לחתוך את הפרחים לחתיכות בגודל שווה ולפזר אותם על תבנית האפייה. לאחר בישול הכרובית, ניתן להגיש אותה כתוספת או להשתמש במגוון מתכונים. למידע נוסף על בישול כרובית, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן