דף הבית » מה היה » כמה זמן מבשלים ברוקולי בתנור?

כמה זמן מבשלים ברוקולי בתנור?

צרו איתנו קשר

כמה זמן מבשלים ברוקולי בתנור?

מהי הדרך הטובה ביותר לבשל ברוקולי בתנור?

בישול ברוקולי בתנור הוא דרך מצוינת לקבל את המרקם והטעם המושלמים בכל פעם. המפתח להצלחה הוא לבשל את הברוקולי בטמפרטורה הנכונה ובמשך הזמן הנכון. הנה כמה טיפים להשגת התוצאות הטובות ביותר בעת בישול ברוקולי בתנור.

בחר את הברוקולי הנכון

כשמבשלים ברוקולי בתנור, חשוב לבחור את סוג הברוקולי הנכון. חפשו אחר ברוקולי בצבע ירוק עז ובעל פרחים מוצקים וצמודים. הימנע מברוקולי שמצהיב או בעל פרחים נבולים.

מחממים את התנור מראש

לפני שתתחיל לבשל, הקפד לחמם את התנור לטמפרטורה הנכונה. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, חממו את התנור ל-425 מעלות צלזיוס.

מכינים את הברוקולי

לפני שאתם מכניסים את הברוקולי לתנור, הקפידו להכין אותו כמו שצריך. התחל על ידי שטיפת הברוקולי וחיתוך לפרחים. לאחר מכן, לזרוק את הפרחים בקערה עם כמה כפות שמן זית וקורט מלח.

מבשלים את הברוקולי

לאחר הכנת הברוקולי, פורשים אותו על תבנית עם נייר אפייה ומכניסים לתנור שחומם מראש. מבשלים את הברוקולי במשך 15-20 דקות, או עד שהוא רך ושחום קלות.

איך מגישים ברוקולי צלוי בתנור

לאחר שהברוקולי מבושל, הגיע הזמן להגיש אותו. ברוקולי צלוי בתנור טעים להגיש כתוספת או כתוספת לסלטים, פסטות ומנות אחרות. הנה כמה רעיונות להגשת ברוקולי צלוי בתנור:

  • לזרוק עם שמן זית, מיץ לימון וגבינת פרמזן.
  • למעלה פיצה עם ברוקולי צלוי בתנור וגבינת מוצרלה.
  • מוסיפים לקערת קינואה עם ירקות צלויים ורוטב שמנת.
  • מגישים עם רוטב שום-עשבי תיבול.
  • מוסיפים להקפצה עם ירקות אחרים ורוטב סויה-ג'ינג'ר.

דעה אישית

אני אוהב לבשל ברוקולי בתנור כי זה כל כך קל והתוצאות תמיד טעימות. המפתח הוא לוודא שאתם מחממים את התנור לטמפרטורה הנכונה ומבשלים את הברוקולי לפרק הזמן הנכון. ברגע שתבינו את זה, תוכלו להכין בכל פעם ברוקולי צלוי בתנור מבושל בצורה מושלמת. למידע נוסף על בישול ברוקולי בתנור, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן