דף הבית » מתי » כמה זמן לשים עוגת שמרים בתנור

כמה זמן לשים עוגת שמרים בתנור

צרו איתנו קשר

כמה זמן לשים עוגת שמרים בתנור

מהי עוגת שמרים?

עוגת שמרים היא סוג של עוגה שמכינים שמרים כחומר תפיחה. עוגה מסוג זה עשויה בדרך כלל עם שילוב של קמח, סוכר, חמאה, ביצים ושמרים. השמרים עוזרים ליצירת מרקם קליל ואוורירי בעוגה. ניתן לטעום את העוגה במרכיבים שונים כמו פירות, אגוזים, תבלינים ותמציות. ניתן להגיש עוגות שמרים כקינוח או כנשנוש.

איך לאפות עוגת שמרים בתנור

אפיית עוגת שמרים בתנור היא תהליך פשוט. ראשית, מחממים את התנור לטמפרטורה המצוינת במתכון. לאחר מכן, משמנים תבנית עם חמאה או ספריי בישול נון-סטיק. לאחר מכן, מערבבים יחד את החומרים היבשים בקערה. בקערה נפרדת מערבבים יחד את החומרים הרטובים. לאחר שילוב החומרים הרטובים והיבשים, יוצקים את הבלילה לתבנית העוגה המוכנה. מכניסים את תבנית העוגה לתנור שחומם מראש ואופים למשך הזמן המצוין במתכון.

בודקים את מידת העשייה

כאשר אופים עוגת שמרים, חשוב לבדוק את מידת העשייה. לשם כך, נועצים קיסם למרכז העוגה. אם הקיסם יוצא נקי, העוגה מוכנה. אם הקיסם יוצא עם בלילה רטובה, העוגה צריכה לאפות עוד כמה דקות.

מצננים את העוגה

לאחר האפייה של העוגה, חשוב לקרר אותה לחלוטין לפני ההגשה. לשם כך מוציאים את העוגה מהתנור ומניחים אותה על רשת. מניחים לעוגה להתקרר לפחות 30 דקות לפני שפורסים ומגישים.

אחסון העוגה

אם נשארו לכם עוגה, חשוב לאחסן אותה כמו שצריך. יש לאחסן את העוגה בכלי אטום בטמפרטורת החדר. העוגה תישאר טרייה עד שלושה ימים. אם רוצים לשמור את העוגה טרייה יותר זמן, ניתן לשמור אותה במקרר עד שבוע.

טיפים להכנת עוגת שמרים מושלמת

כאשר אופים עוגת שמרים, חשוב לעקוב מקרוב אחר המתכון. הקפידו להשתמש בכמות המרכיבים הנכונה ולחמם את התנור לטמפרטורה הנכונה. חשוב גם להשתמש בשמרים טריים ולבדוק את מידת העשייה לפני שמוציאים את העוגה מהתנור. לבסוף, הקפידו לקרר את העוגה לחלוטין לפני ההגשה. הכנת עוגת שמרים בתנור היא תהליך פשוט שיכול להביא לעוגה טעימה ואוורירית. עם החומרים הנכונים וקצת סבלנות תוכלו ליצור בכל פעם עוגת שמרים מושלמת. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן