דף הבית » מה ההבדל » כמה זמן לפני חופשת הלידה אפשר לצאת?

כמה זמן לפני חופשת הלידה אפשר לצאת?

צרו איתנו קשר

כמה זמן לפני חופשת הלידה אפשר לצאת?

מדיניות חופשת לידה ברחבי העולם

חופשת לידה היא חלק חשוב בתהליך הלידה. זה מאפשר לאמהות טריות לקחת חופש מהעבודה כדי להתקשר עם הילוד ולהתאושש מהלידה. אבל כמה זמן לפני חופשת הלידה אפשר לצאת? זה תלוי במדינה ובמדיניות הקיימת. במדינות מסוימות, חופשת הלידה מחויבת על פי חוק, בעוד שבאחרות, המעסיקים יכולים להחליט כמה חופשה לתת לאמהות טריות. בארצות הברית, חוק חופשת המשפחה והרפואה (FMLA) מבטיח עד 12 שבועות של חופשה ללא תשלום לאמהות טריות. עם זאת, החוק חל רק על מעסיקים עם 50 עובדים ומעלה. בבריטניה, אמהות טריות זכאיות לחופשת לידה של עד 52 שבועות, כאשר 39 השבועות הראשונים משולמים. בקנדה, אמהות טריות זכאיות לחופשת לידה של עד 15 שבועות, כאשר 6 השבועות הראשונים בתשלום. באוסטרליה, אמהות טריות זכאיות לחופשת לידה של עד 18 שבועות, כאשר 12 השבועות הראשונים בתשלום. בניו זילנד, אמהות טריות זכאיות לחופשת לידה של עד 22 שבועות, כאשר 14 השבועות הראשונים בתשלום. במדינות רבות, אמהות טריות זכאיות גם לחופשה נוספת מסיבות רפואיות או לטיפול בילד חולה. בארצות הברית, ה-FMLA מבטיח עד 12 שבועות של חופשה ללא תשלום מסיבות רפואיות או לטיפול בילד חולה. בבריטניה, אמהות טריות זכאיות לחופשה נוספת של עד 39 שבועות מסיבות רפואיות או לטיפול בילד חולה.

כמה זמן לפני חופשת הלידה אפשר לצאת?

התשובה לשאלה זו תלויה במדינה ובמדיניות הקיימת. בארצות הברית, ה-FMLA מבטיח עד 12 שבועות של חופשה ללא תשלום לאמהות טריות. בבריטניה, אמהות טריות זכאיות לחופשת לידה של עד 52 שבועות, כאשר 39 השבועות הראשונים משולמים. בקנדה, אמהות טריות זכאיות לחופשת לידה של עד 15 שבועות, כאשר 6 השבועות הראשונים בתשלום. באוסטרליה, אמהות טריות זכאיות לחופשת לידה של עד 18 שבועות, כאשר 12 השבועות הראשונים בתשלום. בניו זילנד, אמהות טריות זכאיות לחופשת לידה של עד 22 שבועות, כאשר 14 השבועות הראשונים בתשלום.

השוואה מהירה

מדינה חופשת לידה חופשה בתשלום
ארצות הברית 12 שבועות ללא תשלום
הממלכה המאוחדת 52 שבועות 39 שבועות ראשונים
קנדה 15 שבועות 6 שבועות ראשונים
אוֹסטְרַלִיָה 18 שבועות 12 השבועות הראשונים
ניו זילנד 22 שבועות 14 שבועות ראשונים

חופשה נוספת מסיבות רפואיות או לטיפול בילד חולה

במדינות רבות, אמהות טריות זכאיות גם לחופשה נוספת מסיבות רפואיות או לטיפול בילד חולה. בארצות הברית, ה-FMLA מבטיח עד 12 שבועות של חופשה ללא תשלום מסיבות רפואיות או לטיפול בילד חולה. בבריטניה, אמהות טריות זכאיות לחופשה נוספת של עד 39 שבועות מסיבות רפואיות או לטיפול בילד חולה. חשוב לציין שכמות החופשה העומדת לרשות אמהות טריות משתנה ממדינה למדינה. חשוב לחקור את החוקים והמדיניות במדינה שלך כדי לקבוע כמה חופשה אתה זכאי לה. חופשת לידה היא חלק חשוב בתהליך הלידה. זה מאפשר לאמהות טריות לקחת חופש מהעבודה כדי להתקשר עם הילוד ולהתאושש מהלידה. לדעת כמה זמן לפני חופשת הלידה את יכולה לצאת, חשובה לתכנון ולהכנה לקראת הגעת תינוקך. למידע נוסף על מדיניות חופשת לידה ברחבי העולם, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן