דף הבית » מתי » כמה זמן לפני השינה לא לשתות קפה

כמה זמן לפני השינה לא לשתות קפה

צרו איתנו קשר

כמה זמן לפני השינה לא לשתות קפה

מהו הזמן הטוב ביותר להפסיק לשתות קפה?

קפה הוא משקה פופולרי שאנשים רבים נהנים ממנו בשל ההשפעות הממריצות שלו. אבל, אם אתם מנסים לנוח בלילה טוב, חשוב לדעת מתי להפסיק לשתות קפה. התשובה לשאלה זו תלויה בכמה גורמים, כולל עד כמה אתה רגיש לקפאין וכמה קרוב לשעת השינה אתה מתכנן לשתות את הקפה שלך.

רגישות לקפאין

רגישות לקפאין היא דבר אינדיבידואלי. יש אנשים שרגישים יותר לקפאין מאחרים. אם אתה רגיש יותר לקפאין, ייתכן שתצטרך להפסיק לשתות קפה מוקדם יותר ביום. בדרך כלל, עדיף להימנע מקפאין אחרי 14:00 אם אתה רגיש יותר להשפעותיו.

זמן ביום

גם השעה ביום שאתה מתכנן לשתות את הקפה שלך משנה. אם אתם מתכננים לשתות קפה סמוך לשעת השינה, כדאי להימנע מכך. בדרך כלל, עדיף להימנע מקפאין לפחות שש שעות לפני השינה. המשמעות היא שאם אתם מתכננים ללכת לישון ב-23:00, כדאי להימנע משתיית קפה אחרי 17:00.

כמה קפאין יש בקפה?

כמות הקפאין בקפה יכולה להשתנות בהתאם לסוג הקפה שאתה שותה. בדרך כלל, כוס קפה מבושל מכילה 95-200 מ"ג קפאין. אספרסו מכיל 63-126 מ"ג קפאין לכל זריקה. קפה נטול קפאין מכיל 2-12 מ"ג קפאין לכל כוס.

טיפים להימנעות מקפאין לפני השינה

אם אתה מנסה להימנע מקפאין לפני השינה, הנה כמה טיפים שיעזרו לך:

  • עבור לקפה נטול קפאין אחרי 14:00.
  • שתו תה צמחים במקום קפה.
  • הימנע ממשקאות אנרגיה וסודה.
  • אכלו חטיף בריא לפני השינה כדי לעזור לכם לישון.
  • הימנע משתיית קפה מאוחר ביום.
  • הגבל את צריכת הקפאין שלך לאורך היום.

בשורה התחתונה

חשוב לדעת מתי להפסיק לשתות קפה אם אתם מנסים לנוח בלילה. בדרך כלל, עדיף להימנע מקפאין לפחות שש שעות לפני השינה. אם אתה רגיש יותר לקפאין, ייתכן שתצטרך להפסיק לשתות קפה מוקדם יותר ביום. בנוסף, חשוב להגביל את צריכת הקפאין שלך לאורך היום. אם אתה מתקשה לישון, נסה להימנע מקפאין וממריצים אחרים לפני השינה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן