דף הבית » מה ההבדל » כמה זמן לפני האימון לוקחים קריאטין?

כמה זמן לפני האימון לוקחים קריאטין?

צרו איתנו קשר

כמה זמן לפני האימון לוקחים קריאטין?

מה זה קריאטין?

קריאטין הוא חומר טבעי המצוי בגוף המסייע באספקת אנרגיה לתאים, במיוחד לתאי שריר. הוא נמצא בבשר אדום ובדגים וזמין גם כתוסף תזונה. קריאטין פופולרי בקרב ספורטאים ומפתחי גוף מכיוון שהוא יכול לעזור להגדיל את מסת השריר, הכוח והכוח.

איך קריאטין עובד?

קריאטין פועל על ידי הגברת הזמינות של אדנוזין טריפוספט (ATP) בגוף. ATP הוא מקור האנרגיה העיקרי להתכווצויות שרירים. כאשר קריאטין נלקח כתוסף, הוא מגביר את כמות ה-ATP הזמינה להתכווצויות שרירים, מה שעלול להוביל להגברת הכוח והכוח.

היתרונות של קריאטין

הוכח לקריאטין מספר יתרונות עבור ספורטאים ומפתחי גוף. זה יכול לעזור להגדיל את מסת השריר, הכוח והכוח. זה יכול גם לעזור לשפר את זמן ההתאוששות לאחר האימון ולהפחית עייפות.

כמה זמן לפני האימון כדאי ליטול קריאטין?

הזמן הטוב ביותר ליטול קריאטין הוא כ-30 דקות לפני האימון. זה מאפשר לקריאטין להיספג בזרם הדם ולהגיע לשרירים לפני תחילת האימון. נטילת קריאטין לאחר אימון יכולה גם להיות מועילה, מכיוון שהיא יכולה לעזור להפחית את כאבי השרירים ולשפר את זמן ההתאוששות.

תופעות לוואי של קריאטין

קריאטין הוא בדרך כלל בטוח ונסבל היטב, אבל יש כמה תופעות לוואי אפשריות. אלה כוללים קלקול קיבה, בחילות, שלשולים והתכווצויות שרירים. חשוב לשתות הרבה מים בעת נטילת קריאטין כדי להפחית את הסיכון לתופעות לוואי.

סיכום

קריאטין הוא תוסף פופולרי בקרב ספורטאים ומפתחי גוף. זה יכול לעזור להגדיל את מסת השריר, הכוח והכוח. הזמן הטוב ביותר ליטול קריאטין הוא כ-30 דקות לפני האימון. עם זאת, חשוב לשתות הרבה מים בעת נטילת קריאטין כדי להפחית את הסיכון לתופעות לוואי. למידע נוסף, עיין בסרטון YouTube זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן