דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן לפני האוכל נותנים סימיקול?

כמה זמן לפני האוכל נותנים סימיקול?

צרו איתנו קשר

כמה זמן לפני האוכל נותנים סימיקול?

מה זה סימיקול?

סימיקול היא תרופה המשמשת לטיפול במגוון בעיות במערכת העיכול אצל חתולים וכלבים. זהו שילוב של שני חומרים פעילים, סימטיקון וקאולין, הפועלים יחד להפחתת גזים ונפיחות בבטן ובמעיים. Simicol זמין גם בצורת נוזל וגם בטבליות והוא קל למתן לחיית המחמד שלך.

מתי כדאי לתת סימיקול?

יש לתת סימיקול לחיית המחמד שלך לפני הארוחות. הסיבה לכך היא שזה עובד הכי טוב כאשר הוא נלקח על בטן ריקה. כאשר ניתן לפני הארוחות, סימיקול יכול לעזור להפחית את כמות הגזים והנפיחות שחיית המחמד שלך עלולה לחוות לאחר האכילה.

כמה זמן לפני האוכל צריך לתת סימיקול?

מומלץ לתת סימיקול לחיית המחמד שלך לפחות 30 דקות לפני הארוחות. זה ייתן לתרופה זמן לעבוד ויעזור להפחית את כמות הגזים והנפיחות שחיית המחמד שלך עלולה לחוות לאחר האכילה.

טיפים למתן סימיקול

בעת מתן סימיקול לחיית המחמד שלך, חשוב לעקוב אחר ההוראות שעל האריזה. הנה כמה טיפים שיעזרו לוודא שאתה נותן לחיית המחמד שלך את המינון הנכון:

  • מדוד תמיד את המינון הנכון למשקל חיית המחמד שלך.
  • מערבבים את התרופה עם אוכל או פינוק כדי להקל על מתן.
  • תן את התרופה לפחות 30 דקות לפני הארוחות.
  • אם חיית המחמד שלך מקיאה לאחר נטילת התרופה, אל תיתן לה יותר באותו היום.
  • אם חיית המחמד שלך לא משתפרת לאחר נטילת סימיקול, צור קשר עם הווטרינר שלך.

תופעות לוואי של סימיקול

סימיקול בדרך כלל נסבל היטב על ידי חתולים וכלבים, אך ישנן כמה תופעות לוואי שעלולות להתרחש. אלה כוללים הקאות, שלשולים ואובדן תיאבון. אם חיית המחמד שלך חווה אחת מתופעות הלוואי הללו, צור קשר עם הווטרינר שלך.

סיכום

סימיקול היא תרופה המשמשת לטיפול בבעיות במערכת העיכול אצל חתולים וכלבים. חשוב לתת סימיקול לחיית המחמד שלך לפחות 30 דקות לפני הארוחות כדי להבטיח שהוא פועל כראוי. אם חיית המחמד שלך חווה תופעות לוואי כלשהן, צור קשר עם הווטרינר שלך. עם שימוש נכון, Simicol יכול לעזור להפחית את כמות הגזים ונפיחות שחיית המחמד שלך עלולה לחוות לאחר האכילה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן