דף הבית » מה קורה? » כמה זמן לפני אני צריך לעשות צ'ק-אין לטיסה של לופטהנזה?

כמה זמן לפני אני צריך לעשות צ'ק-אין לטיסה של לופטהנזה?

צרו איתנו קשר

כמה זמן לפני אני צריך לעשות צ'ק-אין לטיסה של לופטהנזה?

מהו זמן הצ'ק-אין לטיסה של לופטהנזה?

כאשר אתה טס עם לופטהנזה, חשוב לדעת את זמני הצ'ק-אין לטיסה שלך. בהתאם לסוג הכרטיס שברשותך, זמני הצ'ק-אין עשויים להשתנות. בדרך כלל, עליך לבצע צ'ק-אין לפחות שעתיים לפני מועד ההמראה המתוכנן של הטיסה שלך. זה ייתן לך מספיק זמן לעשות צ'ק-אין, לעבור דרך האבטחה ולהגיע לשער שלך.

צ'ק אין מקוון

אם יש לך כרטיס עם לופטהנזה, תוכל לבצע צ'ק-אין מקוון עד 24 שעות לפני מועד ההמראה המתוכנן של הטיסה שלך. זוהי הדרך הקלה והמהירה ביותר לבצע צ'ק-אין לטיסה שלך. כל שעליך לעשות הוא להזין את מספר ההזמנה ושם המשפחה שלך, ותוכל לבצע צ'ק-אין ולהדפיס את כרטיס העלייה למטוס.

צ'ק אין בשדה התעופה

אם אינך עושה צ'ק-אין מקוון, תצטרך לבצע צ'ק-אין בשדה התעופה. כדאי להגיע לשדה התעופה לפחות שעתיים לפני מועד ההמראה המתוכנן של הטיסה. זה ייתן לך מספיק זמן לעשות צ'ק-אין, לעבור דרך האבטחה ולהגיע לשער שלך.

מסמכים הדרושים לצ'ק-אין

כשתבצע צ'ק-אין לטיסה שלך, תצטרך להביא איתך כמה מסמכים. אלו כוללים:

  • הדרכון שלך או תעודה מזהה תקפה אחרת עם תמונה
  • כרטיס העלייה למטוס שלך (אם עשיתם צ'ק-אין באינטרנט)
  • הכרטיס שלך או כרטיס אלקטרוני
  • כל אשרה או מסמכי נסיעה הדרושים

צ'ק-אין לטיסות המשך

אם אתה לוקח טיסת המשך, תצטרך לבצע צ'ק-אין עבור כל טיסה בנפרד. כדאי לבצע צ'ק-אין לטיסה הראשונה לפחות שעתיים לפני מועד ההמראה המתוכנן שלה. לאחר מכן, עליך לבצע צ'ק-אין לטיסה השנייה לפחות שעה לפני מועד ההמראה המתוכנן שלה.

מה קורה אם אני מפספסת את שעת הצ'ק-אין?

אם תפספס את שעת הצ'ק-אין לטיסה שלך, ייתכן שלא תוכל לעלות למטוס. עליך ליצור קשר עם חברת התעופה בהקדם האפשרי כדי לראות אם הם יכולים לעשות עבורך סידורים כלשהם. בהתאם לחברת התעופה, ייתכן שהם יוכלו להזמין אותך מחדש לטיסה מאוחרת יותר או להנפיק לך החזר. לסיכום, חשוב לדעת את זמני הצ'ק-אין לטיסת לופטהנזה שלכם. בדרך כלל, עליך לבצע צ'ק-אין לפחות שעתיים לפני מועד ההמראה המתוכנן של הטיסה שלך. אתה יכול לבצע צ'ק-אין מקוון עד 24 שעות לפני מועד ההמראה המתוכנן של הטיסה שלך. בעת הצ'ק-אין, תצטרך להביא איתך כמה מסמכים, כולל הדרכון שלך או תעודה מזהה תקפה אחרת עם תמונה, כרטיס העלייה למטוס, הכרטיס או הכרטיס האלקטרוני שלך וכל אשרות או מסמכי נסיעה הדרושים. אם אתה לוקח טיסת המשך, תצטרך לבצע צ'ק-אין עבור כל טיסה בנפרד. אם תפספס את שעת הצ'ק-אין לטיסה שלך, ייתכן שלא תוכל לעלות למטוס.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן