דף הבית » מה ההבדל » כמה זמן לחכות לפני שנכנסים למים

כמה זמן לחכות לפני שנכנסים למים

צרו איתנו קשר

. כמה זמן לחכות לפני שנכנסים למים

כמה זמן לחכות לפני שנכנסים למים

כשזה מגיע לשחייה, חשוב לדעת כמה זמן לחכות לפני שנכנסים למים. זה נכון במיוחד אם אתה שוחה בבריכה או בים. לדעת כמה זמן לחכות לפני הכניסה למים יכולה לעזור לך להישאר בטוח וליהנות מהזמן שלך במים.

שחייה בבריכה

אם אתה שוחה בבריכה, עליך להמתין לפחות 15 דקות לאחר האכילה לפני הכניסה למים. הסיבה לכך היא שהגוף שלך צריך זמן לעכל את האוכל וזה יכול להיות מסוכן לשחות עם בטן מלאה. בנוסף, עליך להמתין לפחות 30 דקות לאחר שתיית אלכוהול לפני השחייה. אלכוהול יכול לפגוע בכושר השיפוט שלך ולהקשות על השמירה על הבטיחות במים.

שחייה באוקיינוס

כאשר שוחים בים, יש להמתין לפחות שעה לאחר האכילה לפני הכניסה למים. הסיבה לכך היא שהאוקיינוס הרבה יותר בלתי צפוי מבריכה, וחשוב שתהיה לך את מלוא הכוח והאנרגיה שלך בעת שחייה באוקיינוס. בנוסף, עליך להמתין לפחות שעתיים לאחר שתיית אלכוהול לפני שחייה בים. הסיבה לכך היא שאלכוהול יכול לפגוע בכושר השיפוט שלך ולהקשות על השמירה על הבטיחות באוקיינוס.

שיקולים אחרים

בנוסף להמתנה לאחר אכילה ושתייה, כדאי להתחשב גם במזג האוויר ובתנאי המים לפני הכניסה למים. אם מזג האוויר גרוע או שהמים עצובים, עדיף לחכות עד שהתנאים ישתפרו לפני הכניסה למים. בנוסף, אתה תמיד צריך ללבוש חגורת הצלה כשאתה שוחה בים, גם אם אתה שחיין חזק.

השוואה מהירה

מקום המתן לאחר האכילה המתן לאחר השתייה
בריכה 15 דקות 30 דקות
אוקיינוס 1 שעה 2 שעות

בסך הכל, חשוב לדעת כמה זמן לחכות לפני שנכנסים למים. זה נכון במיוחד אם אתה שוחה בבריכה או בים. לדעת כמה זמן לחכות לפני הכניסה למים יכולה לעזור לך להישאר בטוח וליהנות מהזמן שלך במים. למידע נוסף, צפה בסרטון זה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן