דף הבית » מה היה » כמה זמן לוקח קו 485 להגיע לנטבג מירושלים?

כמה זמן לוקח קו 485 להגיע לנטבג מירושלים?

צרו איתנו קשר

כמה זמן לוקח קו 485 להגיע לנטבג מירושלים?

מה זה קו 485?

קו 485 הוא קו תחבורה ציבורית הנוסע מירושלים לנטבג. הוא מופעל על ידי משרד התחבורה הישראלי והוא אחד הקווים הפופולריים בארץ. הקו משמש גם את המקומיים וגם את התיירים, ומהווה דרך מצוינת להתנייד ברחבי הארץ.

כמה זמן לוקח קו 485 להגיע לנטבג מירושלים?

הנסיעה מירושלים לנטבג בקו 485 אורכת כשעה וארבעים דקות. הקו עובר במספר ערים ויישובים, ביניהם בית שמש, מודיעין ובית שאן. המסע הוא נופי, ואתה יכול לצפות לראות כמה נופים יפים של האזור הכפרי לאורך הדרך.

למה אני יכול לצפות במסע?

הנסיעה בקו 485 נוחה ונוחה. האוטובוסים נקיים וממוזגים והנהגים ידידותיים ועוזרים. יש גם שפע של עצירות בדרך, כך שתוכלו לרדת ולחקור את המראות והקולות של הערים והעיירות בהן אתם עוברים.

מה התעריפים?

התעריפים לקו 485 סבירים מאוד. כרטיס בודד עולה בסביבות 10 ש"ח, וכרטיס הלוך ושוב עולה בסביבות 15 ש"ח. ניתן לרכוש גם כרטיס חודשי בסביבות 100 ש"ח.

מהן שעות הפעילות?

קו 485 פועל מ-6:00 בבוקר עד 23:00, שבעה ימים בשבוע. תדירות האוטובוסים משתנה בהתאם לשעות היום, אך לרוב יש לפחות אוטובוס אחד בכל שעה.

מהן העצירות?

התחנות בקו 485 כוללות את ירושלים, בית שמש, מודיעין, בית שאן ונטבג. האוטובוסים עוצרים גם במספר עיירות וערים אחרות לאורך הדרך.

מהם המתקנים?

האוטובוסים בקו 485 מצוידים במקומות ישיבה נוחים, מיזוג אוויר ואינטרנט אלחוטי חינם. יש גם הרבה מקומות לקנות חטיפים ומשקאות לאורך הדרך.

סיכום

קו 485 הוא דרך מצוינת להגיע מירושלים לנטבג. הנסיעה אורכת כשעה וארבעים דקות, והתעריפים סבירים מאוד. האוטובוסים נוחים וממוזגים, ויש הרבה עצירות בדרך. למידע נוסף, תוכל לבקר ביוטיוב או למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן