דף הבית » חדש » כמה זמן לוקח ניתוח קיסרי חירום?

כמה זמן לוקח ניתוח קיסרי חירום?

צרו איתנו קשר

כמה זמן לוקח ניתוח קיסרי חירום?

מהו ניתוח קיסרי חירום?

ניתוח קיסרי חירום, המכונה גם ניתוח קיסרי, הוא הליך כירורגי שבו יולד תינוק דרך חתך בבטן וברחמה של האם. זה מבוצע בדרך כלל כאשר לידה נרתיקית אינה אפשרית או שהיא מהווה סיכון לאם או לתינוק.

כמה זמן לוקח ניתוח קיסרי חירום?

משך ניתוח קיסרי חירום יכול להשתנות בהתאם לנסיבות האישיות. בדרך כלל, ההליך אורך בין 30 ל-90 דקות. עם זאת, זה יכול לקחת יותר זמן אם יש סיבוכים או אם התינוק נמצא במצב לא נוח.

הכנה לקראת ההליך

לפני ההליך, יינתן ליולדת חומר הרדמה כדי להרדים את האזור. כמו כן, הרופא המרדים יעקוב אחר הסימנים החיוניים של האם לאורך ההליך. לאם תינתן גם אנטיביוטיקה כדי להפחית את הסיכון לזיהום.

התהליך

לאחר שהאם תהיה מוכנה, המנתח יבצע חתך בבטן וברחם. לאחר מכן התינוק ייולד דרך החתך. לאחר מכן תוסר השליה והחתך ייסגר.

התאוששות

לאחר ההליך, תועבר היולדת לחדר התאוששות שם תהיה במעקב אחר סיבוכים. כמו כן יינתן ליולדת שיכוך כאבים ואנטיביוטיקה. האם בדרך כלל תוכל לחזור הביתה תוך מספר ימים.

סיכונים של ניתוח קיסרי חירום

למרות שניתוחים קיסריים חירום בטוחים בדרך כלל, ישנם כמה סיכונים הקשורים להליך. אלה כוללים זיהום, דימום, קרישי דם ונזק לשלפוחית השתן או המעי.

סיכום

ניתוח קיסרי חירום הוא הליך כירורגי שבו יולד תינוק דרך חתך בבטן וברחמה של האם. משך ההליך יכול להשתנות בהתאם לנסיבות האישיות, אך בדרך כלל לוקח בין 30 ל-90 דקות. חשוב להיות מודעים לסיכונים הכרוכים בהליך, כגון זיהום, דימום וקרישי דם. למידע נוסף, בקר ב-YouTube או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן