דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן לוקח לצום לבדיקת כולסטרול?

כמה זמן לוקח לצום לבדיקת כולסטרול?

צרו איתנו קשר

. כמה זמן לוקח לצום לבדיקת כולסטרול?

מהי בדיקת כולסטרול?

בדיקת כולסטרול היא בדיקת דם המודדת את כמות הכולסטרול בדם. כולסטרול הוא סוג של שומן שנמצא בדם שלך. הוא מיוצר על ידי הכבד שלך ונמצא גם במזונות מסוימים. רמות גבוהות של כולסטרול יכולות להגביר את הסיכון למחלות לב.

סוגי בדיקות כולסטרול

ישנם שני סוגים של בדיקות כולסטרול: בדיקת כולסטרול בצום ובדיקת כולסטרול ללא צום. בדיקת כולסטרול בצום מחייבת אותך לצום 8-12 שעות לפני הבדיקה. בדיקת כולסטרול ללא צום אינה מצריכה צום.

בדיקת כולסטרול בצום

בדיקת כולסטרול בצום היא הדרך המדויקת ביותר למדוד את רמות הכולסטרול שלך. בדיקה מסוג זה מחייבת אותך לצום 8-12 שעות לפני הבדיקה. במהלך תקופה זו, אסור לאכול או לשתות דבר מלבד מים.

בדיקת כולסטרול ללא צום

בדיקת כולסטרול ללא צום אינה מצריכה צום. בדיקה מסוג זה פחות מדויקת מבדיקת כולסטרול בצום, אך היא עדיין שימושית לניטור רמות הכולסטרול שלך.

כמה זמן לוקח לצום לבדיקת כולסטרול?

בדרך כלל לוקח 8-12 שעות לצום לבדיקת כולסטרול. במהלך תקופה זו, אסור לאכול או לשתות דבר מלבד מים. חשוב לעקוב בקפידה אחר הוראות הרופא בעת הצום לצורך בדיקת כולסטרול.

למה לצפות במהלך בדיקת כולסטרול

כשתגיעו לבדיקת הכולסטרול תתבקשו לספק דגימת דם. הדגימה תישלח למעבדה לניתוח. תוצאות הבדיקה יהיו זמינות בעוד מספר ימים.

השוואה מהירה

סוג בדיקה דרוש צום? זמן לצום
בדיקת כולסטרול בצום כן 8-12 שעות
בדיקת כולסטרול ללא צום לא לא

צום לבדיקת כולסטרול הוא דרישה נפוצה. חשוב לעקוב בקפידה אחר הוראות הרופא בעת הצום לצורך בדיקת כולסטרול. תוצאות הבדיקה יהיו זמינות בעוד מספר ימים. אם אתה מודאג לגבי רמות הכולסטרול שלך, שוחח עם הרופא שלך לגבי ביצוע בדיקת כולסטרול. הרופא שלך יכול לעזור לך להבין את תוצאות הבדיקה ולהמליץ על שינויים באורח החיים שיכולים לעזור לך לנהל את רמות הכולסטרול שלך. בנוסף לבדיקת כולסטרול, אתה יכול גם לבצע שינויים באורח החיים כדי לסייע בניהול רמות הכולסטרול שלך. אכילת תזונה בריאה, פעילות גופנית סדירה והפסקת עישון יכולים כולם לעזור להפחית את רמות הכולסטרול שלך. אם אתה מודאג לגבי רמות הכולסטרול שלך, חשוב לדבר עם הרופא שלך. הרופא שלך יכול לעזור לך להבין את התוצאות של בדיקת הכולסטרול שלך ולהמליץ על שינויים באורח החיים שיכולים לעזור לך לנהל את רמות הכולסטרול שלך. למידע נוסף על בדיקות כולסטרול, צפה בסרטון זה מאת איגוד הלב האמריקאי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן