דף הבית » לא ידעתי » כמה זמן לוקח לסרזט להשפיע?

כמה זמן לוקח לסרזט להשפיע?

צרו איתנו קשר

כמה זמן לוקח לסרזט להשפיע?

מה זה סרזט?

סרזט היא גלולה למניעת הריון המשמשת למניעת הריון. זוהי כדור פרוגסטוגן בלבד (POP) הפועל על ידי מניעת ביוץ ועיבוי ריר צוואר הרחם, מה שמקשה על הזרע להגיע לביצית. סרזט היא אמצעי מניעה יעיל מאוד ונלקחת דרך הפה פעם ביום.

כמה זמן לוקח לסרזט להשפיע?

לסרזט לוקח בדרך כלל שבעה ימים כדי להשפיע. אם תתחיל ליטול סרזט ביום הראשון של המחזור שלך, זה ייכנס לתוקף מיד. אם אתה מתחיל ליטול סרזט בכל זמן אחר במהלך המחזור שלך, עליך להשתמש באמצעי מניעה נוספים, כגון קונדומים, בשבעת הימים הראשונים.

מה עלי לעשות אם אני מתגעגע לגלולה?

אם אתה מתגעגע לגלולה אחת, קח אותה ברגע שאתה נזכר ולקח את הגלולה הבאה בזמן הרגיל. אם פספסת שתי גלולות או יותר, קח את הגלולה האחרונה שהחמצת ברגע שאתה נזכר ולקחת את הגלולה הבאה בזמן הרגיל. ייתכן שתצטרך להשתמש באמצעי מניעה נוספים, כגון קונדומים, במשך שבעת הימים הבאים.

מהן תופעות הלוואי של סרזט?

תופעות הלוואי השכיחות ביותר של סרזט כוללות בחילות, רגישות בשדיים, כאבי ראש ושינויים במצב הרוח. תופעות לוואי אחרות עשויות לכלול עלייה במשקל, אקנה ודימום לא סדיר. אם אתה נתקל באחת מתופעות הלוואי הללו, פנה לרופא.

מהם היתרונות של נטילת סרזט?

סרזט היא אמצעי מניעה יעיל מאוד וקל ליטול אותה. הוא אינו מכיל אסטרוגן, ולכן הוא מתאים לנשים שאינן יכולות ליטול גלולות משולבות למניעת הריון. זה גם לא מפריע למין, אז אתה לא צריך לקחת את זה באותה שעה כל יום.

סיכום

סרזט היא כדור פרוגסטוגן בלבד (POP) המשמש למניעת הריון. זה בדרך כלל לוקח שבעה ימים כדי להשפיע, אבל אם אתה מתחיל לקחת את זה ביום הראשון של המחזור שלך, זה יהיה יעיל מיד. תופעות הלוואי השכיחות של סרזט כוללות בחילות, רגישות בשדיים, כאבי ראש ושינויים במצב הרוח. סרזט היא אמצעי מניעה יעיל מאוד וקל ליטול אותה.

שאלות ותשובות

ש: האם אני יכול לקחת סרזט בזמן הנקה?

ת: כן, סרזט בטוח ליטול בזמן הנקה. עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני נטילת תרופה כלשהי בזמן הנקה.

ש: האם אני יכול לקחת סרזט בהריון?

ת: לא, אסור ליטול סרזט בהריון. אם אתה חושב שאתה בהריון, פנה מיד לרופא שלך.

ש: האם סרזט מגן מפני מחלות מין?

ת: לא, סרזט אינו מגן מפני זיהומים המועברים במגע מיני (STIs). כדי להגן על עצמך מפני מחלות מין, עליך להשתמש בקונדומים בנוסף לנטילת סרזט.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן