דף הבית » מה ההבדל » כמה זמן לוקח לנסוע משדה דב לקריה?

כמה זמן לוקח לנסוע משדה דב לקריה?

צרו איתנו קשר

כמה זמן לוקח לנסוע משדה דב לקריה?

כמה זמן לוקח לנסוע משדה דב לקריה?

נסיעה משדה דב לקריה בישראל היא נסיעה שיכולה לקחת בין שעה לשעתיים בהתאם לתנועה וגורמים נוספים. אורכו של המסלול הוא כ-40 ק"מ (25 מייל) והוא ירי ישר במורד כביש החוף המהיר. הנסיעה מישורית ברובה, עם כמה גבעות מתגלגלות וכמה עיקולים.

תכנון הטיול שלך

בעת תכנון הטיול שלך, חשוב לקחת בחשבון את התנועה ועיכובים פוטנציאליים אחרים. כביש החוף הוא מסלול פופולרי ויכול להיות עמוס בשעות השיא. עדיף לתכנן את הטיול לזמנים מחוץ לשיא כשהתנועה קלה יותר.

עוצרים בדרך

ישנן מספר עצירות בדרך שאולי כדאי לשקול. התחנה הפופולרית ביותר היא העיר העתיקה קיסריה שנמצאת בערך באמצע הדרך בין שדה דב לקריה. בקיסריה שוכנים מספר אתרים היסטוריים, ביניהם חורבות אמפיתיאטרון רומי ואמה. יש גם מספר מסעדות ובתי קפה באזור.

להפיק את המרב מהטיול שלך

אם יש לכם זמן, שווה לעשות כמה מעקפים בדרך. ישנם מספר מסלולים ציוריים שתוכלו לקחת כדי לחקור את האזור. אפשר גם לעצור בחלק מהחופים לאורך הדרך לשחייה או לפיקניק.

דעה אישית

נסיעה משדה דב לקריה היא דרך מצוינת לחקור את קו החוף הישראלי. המסלול קצר יחסית וניתן לעשות אותו תוך יום, אבל שווה להקדיש זמן לחקור את האזור ולהפיק את המרב מהמסע. למידע נוסף על המסלול ולמה לצפות, אתה יכול לבדוק את הסרטון הזה ביוטיוב או למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן