דף הבית » מה ההבדל » כמה זמן לוקח לנסוע מניו יורק לפילדלפיה?

כמה זמן לוקח לנסוע מניו יורק לפילדלפיה?

צרו איתנו קשר

כמה זמן לוקח לנסוע מניו יורק לפילדלפיה?

מבוא

נסיעה מניו יורק לפילדלפיה היא מסלול פופולרי למטיילים, וקל להבין מדוע. שתי הערים נמצאות במרחק של כ-100 מייל בלבד זו מזו, והנסיעה היא דרך מצוינת לחקור את היופי של החוף המזרחי. אבל כמה זמן לוקח לנסוע מניו יורק לפילדלפיה? התשובה לשאלה זו תלויה בכמה גורמים, כולל המסלול שאתה נוסע בו, תנאי התנועה וסוג הרכב שבו אתה נוהג. במאמר זה, נסקור את המסלולים השונים שתוכל לקחת כדי להגיע מניו יורק לפילדלפיה, וכמה זמן לוקח כל מסלול. כמו כן, נדון בסוגי הרכב השונים שבהם תוכל להשתמש כדי לבצע את הטיול, ובזמנים הטובים ביותר לנסיעה.

המסלולים השונים

ישנם מספר מסלולים שאתה יכול לקחת כדי להגיע מניו יורק לפילדלפיה. המסלול הישיר ביותר הוא לקחת את I-95 דרום, שהוא הכביש הראשי המחבר בין שתי הערים. אורכו של המסלול הזה הוא כ-100 מייל, ונסיעה של כשעתיים אורכת. עם זאת, אם אתם מחפשים מסלול נופי יותר, תוכלו לקחת את US-1 דרום. המסלול הזה קצת יותר ארוך, בערך 120 מייל, אבל הוא לוקח אותך דרך כמה אזורים כפריים יפהפיים ועיירות קטנות. מסלול זה נמשך כשלוש שעות נסיעה. ניתן גם לנסוע ב-Garden State Parkway, שהוא כביש אגרה העובר מניו יורק לפילדלפיה. אורכו של מסלול זה כ-130 קילומטרים, ונסיעה שלו אורכת כשלוש וחצי שעות.

הזמן הטוב ביותר לטייל

הזמן הטוב ביותר לנסוע מניו יורק לפילדלפיה הוא במהלך השבוע, כאשר התנועה קלה יותר. הימנע מנסיעה בשעות העומס, שהיא בדרך כלל מ-7 בבוקר עד 9 בבוקר ומ-16:00 עד 18:00. אם אתם נוסעים בסוף השבוע, נסו לצאת מוקדם בבוקר כדי להימנע מתנועה.

הסוגים השונים של כלי רכב

סוג הרכב שבו אתה משתמש כדי לבצע את הנסיעה יכול גם להשפיע על משך הזמן שהוא לוקח. אם אתה נוהג במכונית, אתה אמור להיות מסוגל לעשות את הנסיעה תוך שעתיים עד שלוש, בהתאם למסלול שאתה נוסע ותנאי התנועה. אם אתה נוהג במשאית או קרוואן, אתה צריך לצפות שהנסיעה אל לקחת קצת יותר זמן. משאיות ורכבי פנאי כבדים ואיטיים יותר, כך שהם יכולים לקחת עד ארבע שעות לעשות את הנסיעה.

עלות הטיול

עלות הטיול תלויה בסוג הרכב בו אתה נוהג ובמסלול שאתה נוסע בו. אם אתה נוהג במכונית, אתה צריך לצפות לשלם כ-20 דולר באגרה. אם אתה נוהג במשאית או קרוואן, אתה צריך לצפות לשלם כ-30 דולר באגרה.

שאלות ותשובות

ש: האם זה בטוח לנסוע מניו יורק לפילדלפיה?

ת: כן, זה בטוח לנסוע מניו יורק לפילדלפיה. הכבישים מתוחזקים היטב ויש תנועה מינימלית. עם זאת, אתה תמיד צריך להיות מודע לסביבתך ולנהוג בהתגוננות.

ש: מה הדרך הטובה ביותר לקחת מניו יורק לפילדלפיה?

ת: המסלול הטוב ביותר לקחת מניו יורק לפילדלפיה תלוי בהעדפות שלך. אם אתם מחפשים מסלול ישיר, קחו את I-95 דרום. אם אתם מחפשים מסלול נופי יותר, קחו את US-1 דרום. אם אתם מחפשים מסלול מהיר יותר, סעו ב-Garden State Parkway.

סיכום

נסיעה מניו יורק לפילדלפיה היא דרך מצוינת לחקור את החוף המזרחי. משך הטיול שעתיים-שלוש, תלוי במסלול בו אתה נוסע ובסוג הרכב בו אתה נוהג. עלות הטיול תלויה בסוג הרכב בו אתה נוהג ובמסלול שאתה נוסע בו. הזמן הטוב ביותר לנסיעה הוא במהלך השבוע, כאשר התנועה קלה יותר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן