דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן לוקח לנסוע מניו יורק לוושינגטון הבירה?

כמה זמן לוקח לנסוע מניו יורק לוושינגטון הבירה?

צרו איתנו קשר

כמה זמן לוקח לנסוע מניו יורק לוושינגטון הבירה?

כמה זמן לוקח לנסוע מניו יורק לוושינגטון הבירה?

נסיעה מניו יורק לוושינגטון הבירה היא מסלול פופולרי למטיילים, וקל להבין מדוע. שתי הערים נמצאות במרחק של כ-220 מייל בלבד, והנסיעה פשוטה יחסית. אבל כמה זמן לוקח לנסוע מניו יורק לוושינגטון הבירה? התשובה תלויה בכמה גורמים, כולל המסלול שאתה לוקח, השעה ביום וכמות התנועה. באופן כללי, הנסיעה אורכת כ-4-5 שעות, אך היא עשויה להימשך זמן רב יותר אם תפגעו בתנועה או תקחו מסלול ארוך יותר.

המסלול הישיר ביותר

המסלול הישיר ביותר מניו יורק לוושינגטון די.סי. הוא דרך I-95. מסלול זה לוקח אותך דרך ניו ג'רזי, דלאוור ומרילנד, וזו הדרך המהירה ביותר להגיע מעיר אחת לאחרת. הנסיעה היא כ-220 מייל ואורכת כ-4-5 שעות, תלוי בתנועה.

מסלולים חלופיים

אם אתם מחפשים מסלול נופי יותר, ישנם מספר מסלולים חלופיים שתוכלו לקחת. לדוגמה, אתה יכול לקחת את כביש ניו ג'רזי לכביש I-78, אשר לוקח אותך דרך פנסילבניה ומרילנד. מסלול זה הוא כ-250 מייל ואורך כ-5-6 שעות. אתה יכול גם לקחת את I-80 דרך פנסילבניה, שזה בערך 270 מייל ולוקח בערך 6-7 שעות. המסלול הזה קצת יותר ארוך, אבל זו דרך מצוינת לראות את האזור הכפרי של פנסילבניה.

למה לצפות בדרך

לא משנה באיזה מסלול תבחרו, תוכלו לצפות לראות שפע של מראות מעניינים לאורך הדרך. בניו ג'רזי תעברו בערים השוקקות ניוארק וטרנטון. בדלאוור תעברו דרך העיר ההיסטורית ווילמינגטון. במרילנד תעברו בערים התוססות בולטימור ואנאפוליס. תעברו גם דרך שפע של עיירות קטנות ואזורים כפריים. בפנסילבניה תעברו בגבעות המתגלגלות של ארץ האמיש. במרילנד תעברו באזור מפרץ צ'ספיק הציורי.

טיפים עבור הכונן

כשנוסעים מניו יורק לוושינגטון הבירה, חשוב לתכנן מראש. ודא שיש לך מיכל מלא של דלק ומפה טובה. כמו כן, מומלץ לבדוק את דוחות התנועה לפני היציאה, כדי שתוכל למנוע עיכובים. מומלץ גם לתכנן עצירות בדרך. יש הרבה תחנות מנוחה, מסעדות ואטרקציות שאפשר לחקור. זה יעזור לפרק את הכונן ולהפוך אותו למהנה יותר.

דעה אישית

נסיעה מניו יורק לוושינגטון הבירה היא דרך מצוינת לחקור את החוף המזרחי. הנסיעה פשוטה יחסית, ויש הרבה אתרים מעניינים לראות לאורך הדרך. בנוסף, זו דרך מצוינת לחסוך כסף בכרטיסי טיסה. אז אם אתם מחפשים טיול מהנה, זו אפשרות מצוינת. למידע נוסף על הנסיעה מניו יורק לוושינגטון הבירה, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן