דף הבית » מה קורה? » כמה זמן לוקח לנסוע מלוס אנג'לס לגרנד קניון?

כמה זמן לוקח לנסוע מלוס אנג'לס לגרנד קניון?

צרו איתנו קשר

כמה זמן לוקח לנסוע מלוס אנג'לס לגרנד קניון?

כמה זמן לוקח לנסוע מלוס אנג'לס לגרנד קניון?

הגרנד קניון הוא אחד מפלאי הטבע האייקוניים ביותר בארצות הברית, והוא יעד פופולרי למטיילים מכל העולם. אם אתם מתכננים טיול מלוס אנג'לס לגרנד קניון, אולי אתם תוהים כמה זמן ייקח לכם להגיע לשם. התשובה תלויה בכמה גורמים, כולל המסלול שאתה לוקח וכמה עצירות אתה עושה בדרך. באופן כללי, נסיעה מלוס אנג'לס לגרנד קניון אורכת כשבע שעות, אבל זה יכול לקחת זמן רב יותר אם אתה עוצר או אם אתה לוקח מסלול נופי יותר.

המסלול הטוב ביותר מלוס אנג'לס לגרנד קניון

המסלול הישיר ביותר מלוס אנג'לס לגרנד קניון הוא דרך הכביש המהיר 10 ו-US-93. מסלול זה אורך כשבע שעות ומשתרע על פני כ-500 מיילים. בדרך תעברו במדבר מוהאבי, בפארק הלאומי עץ ג'ושוע ובשמורת האינדיאנים הואלאפאי. אם אתם מחפשים מסלול נופי יותר, תוכלו לקחת את כביש 66 ההיסטורי. מסלול זה אורך כתשע שעות ומשתרע על פני כ-600 קילומטרים. בדרך תעברו במדבר מוהאבי, בפארק הלאומי עץ ג'ושוע ובשמורת האינדיאנים הואלאפאי. תעברו גם בעיירות ההיסטוריות Needles, Kingman ו-Seligman.

למה לצפות בדרך

לא משנה באיזה מסלול תבחרו, תוכלו לצפות לראות נוף מדהים לאורך הדרך. מדבר מוהאבי מלא בעצי קקטוסים וג'ושוע, ושמורה האינדיאנית הואלפאי היא ביתם של כמה מהנופים היפים במדינה. אם תיסעו בכביש 66 ההיסטורי, תוכלו גם לחוות חלק מהתרבות וההיסטוריה הייחודית של האזור. תעברו בעיירות קטנות עם סועדים מיושנים ואטרקציות לצד הדרך, ותזכו לחוות את הנוסטלגיה של הכביש האמריקאי הקלאסי.

מה לעשות כשאתה מגיע לשם

כשתגיעו סוף סוף לגרנד קניון, תקבלו את פניכם עם כמה מהנופים עוצרי הנשימה בעולם. אתה יכול לצאת לטיול רגלי לאורך אחד מהמסלולים הרבים, או שאתה יכול לקחת רכיבה על פרדות למטה לתוך הקניון. אפשר גם לצאת לסיור במסוק בקניון, או לעשות טיול רפטינג במורד נהר הקולורדו. לא משנה מה תחליטו לעשות, בטוח שתזכו לחוויה בלתי נשכחת. הגרנד קניון הוא אחד המקומות המעוררי כבוד על פני כדור הארץ, והוא חובה לראות לכל מי שאוהב טבע והרפתקאות. אם אתה רוצה לברר עוד על הגרנד קניון, מצא מידע נוסף בויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן