דף הבית » חדש » כמה זמן לוקח לנסוע מישראל לאנטליה?

כמה זמן לוקח לנסוע מישראל לאנטליה?

צרו איתנו קשר

כמה זמן לוקח לנסוע מישראל לאנטליה?

כמה זמן לוקח לנסוע מישראל לאנטליה?

נסיעה מישראל לאנטליה, טורקיה, היא נסיעה שיכולה להימשך בין כמה שעות לכמה ימים, תלוי באמצעי התחבורה שנבחר. המרחק בין שתי הערים הוא כ-1,400 קילומטרים, או 870 מיילים. הדרך הפופולרית ביותר לטייל בין ישראל לאנטליה היא בטיסה, וזמן הטיסה הוא בדרך כלל כשלוש שעות. ישנן מספר חברות תעופה המציעות טיסות ישירות בין שתי הערים, ביניהן טורקיש איירליינס, אל על ופגסוס איירליינס.

נסיעה באוטובוס

נסיעה באוטובוס היא אופציה פופולרית נוספת עבור אלו המחפשים את הנסיעה מישראל לאנטליה. הנסיעה באוטובוס אורכת בדרך כלל בין 24 ל-36 שעות, תלוי במסלול שנלקח. ישנן מספר חברות המציעות שירותי אוטובוס בין שתי הערים, ביניהן אגד, יורליינס, וורן.

נסיעה ברכב

נסיעה ברכב היא אופציה גם למי שמחפש לעשות את המסע מישראל לאנטליה. הנסיעה אורכת בדרך כלל בין 18 ל-24 שעות, תלוי במסלול שנלקח. חשוב לציין שהמסלול שנלקח יהיה תלוי במדינת המוצא, שכן מדינות מסוימות עשויות לדרוש ויזה כדי להיכנס לטורקיה.

נסיעה ברכבת

נסיעה ברכבת היא לא אופציה למי שמחפש לעשות את הנסיעה מישראל לאנטליה. תחנת הרכבת הקרובה ביותר לאנטליה נמצאת באיסטנבול, שנמצאת במרחק של כ-1,000 קילומטרים משם. לא משנה באיזה אמצעי תחבורה נבחר, חשוב לתכנן מראש ולוודא שכל המסמכים הדרושים תקינים לפני ביצוע הנסיעה. כמו כן, חשוב לציין כי עלות הנסיעה תשתנה בהתאם לאמצעי התחבורה הנבחר. למידע נוסף על נסיעה מישראל לאנטליה, מצא מידע נוסף בויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן