דף הבית » למה אסור » כמה זמן לוקח לנסוע מחיפה לצפת באוטובוס?

כמה זמן לוקח לנסוע מחיפה לצפת באוטובוס?

צרו איתנו קשר

. כמה זמן לוקח לנסוע מחיפה לצפת באוטובוס?

כמה זמן לוקח לנסוע מחיפה לצפת באוטובוס?

נסיעה מחיפה לצפת באוטובוס היא מסלול פופולרי בקרב מטיילים רבים בישראל. הנסיעה קצרה יחסית, אורכת כשעתיים ושלושים דקות. את המסלול משרתות מספר חברות אוטובוסים, ביניהן אגד, קווים וסופרבוס. הדרך הטובה ביותר להגיע מחיפה לצפת היא לקחת את קו אוטובוס אגד מספר 823. אוטובוס זה יוצא מהתחנה המרכזית בחיפה ונוסע דרך העיר נצרת לפני ההגעה לצפת. האוטובוס פועל מדי שעה, בין השעות 6:00-20:00, ותעריף הנסיעה הוא כ-25 ₪. הנסיעה מחיפה לצפת היא נסיעה נופית, שכן האוטובוס עובר בגבעות הגליל. לאורך הדרך יכולים המטיילים ליהנות מנופי הים התיכון, רמת הגולן והכנרת.

מסלולים חלופיים

בנוסף לקו האוטובוס של אגד, ישנם עוד מספר קווי אוטובוס הנוסעים מחיפה לצפת. קו אוטובוס קווים מספר 823 יוצא מהתחנה המרכזית בחיפה ונוסע דרך העיר נצרת לפני ההגעה לצפת. האוטובוס פועל מדי שעה, בין השעות 6:00-20:00, ותעריף הנסיעה הוא כ-25 ₪. קו אוטובוס סופרבוס מספר 823 יוצא מהתחנה המרכזית בחיפה ונוסע דרך העיר נצרת לפני ההגעה לצפת. האוטובוס פועל מדי שעה, בין השעות 6:00-20:00, ותעריף הנסיעה הוא כ-25 ₪.

השוואה מהירה

קו אוטובוס נקודת יציאה מַסלוּל תדירות דמי נסיעה
אגד תחנה מרכזית חיפה חיפה – נצרת – צפת כל שעה 25 ש"ח
קווים תחנה מרכזית חיפה חיפה – נצרת – צפת כל שעה 25 ש"ח
סופרבוס תחנה מרכזית חיפה חיפה – נצרת – צפת כל שעה 25 ש"ח

טיפים למטיילים

כשנוסעים מחיפה לצפת באוטובוס, חשוב לתכנן מראש. הקפד לבדוק את לוח הזמנים של האוטובוס מראש כדי לוודא שאתה נוסע בקו האוטובוס הנכון ושהאוטובוס פועל בזמן. כמו כן, חשוב לרכוש את הכרטיס מראש, שכן ניתן לרכוש כרטיסים באינטרנט או בתחנת האוטובוס. בנוסף, חשוב להיות מודעים לסביבתכם בעת נסיעה באוטובוס. הקפידו לשמור את החפצים שלכם קרוב אליכם בכל עת, והיו מודעים לכל פעילות חשודה.

סיכום

נסיעה מחיפה לצפת באוטובוס היא מסלול פופולרי בקרב מטיילים רבים בישראל. הנסיעה קצרה יחסית, אורכת כשעתיים ושלושים דקות. את המסלול משרתות מספר חברות אוטובוסים, ביניהן אגד, קווים וסופרבוס. הדרך הטובה ביותר להגיע מחיפה לצפת היא לקחת את קו אוטובוס אגד מספר 823. אוטובוס זה יוצא מהתחנה המרכזית בחיפה ונוסע דרך העיר נצרת לפני ההגעה לצפת. בנסיעה מחיפה לצפת באוטובוס, חשוב לתכנן מראש ולהיות מודעים לסביבתכם. למידע נוסף, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן