דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן לוקח לנסוע מברלין לפראג ברכבת?

כמה זמן לוקח לנסוע מברלין לפראג ברכבת?

צרו איתנו קשר

כמה זמן לוקח לנסוע מברלין לפראג ברכבת?

כמה זמן לוקח לנסוע מברלין לפראג ברכבת?

נסיעה מברלין לפראג ברכבת היא דרך מצוינת לחקור שתיים מהערים התוססות ביותר באירופה. הנסיעה אורכת כ-6 שעות, תלוי במסלול וברכבת שתבחרו. עם מקומות ישיבה נוחים, מרווח רב לרגליים ונופים מדהימים של האזור הכפרי, זוהי דרך מצוינת להגיע מעיר אחת לאחרת.

למה לצפות במסע

הנסיעה מברלין לפראג ברכבת היא נסיעה נוחה. רוב הרכבות מציעות ישיבה נוחה, מרווח רב לרגליים והרבה מקום למטען. תוכלו גם לצפות למצוא מכונית מסעדה, שבה תוכלו לרכוש חטיפים ומשקאות. המסע הוא גם הזדמנות מצוינת להתרשם מהנופים המדהימים של הכפר.

הזמנת כרטיסים

קל להזמין כרטיסים לרכבת ברלין לפראג. ניתן להזמין כרטיסים באינטרנט, או בתחנת הרכבת. עדיף להזמין מראש, שכן כרטיסים יכולים להיות יקרים יותר אם קונים אותם ביום הנסיעה.

המסלולים הטובים ביותר

ישנם מספר מסלולים מברלין לפראג. המסלול הפופולרי ביותר הוא ה-Berlin-Prague Express, שאורך כ-6 שעות. מסלול זה הוא ישיר, ועוצר במספר ערים לאורך הדרך. מסלול פופולרי נוסף הוא מסלול ברלין-דרזדן-פראג, שאורך כ-8 שעות. מסלול זה מעט ארוך יותר, אך הוא עוצר במספר ערים לאורך הדרך, מה שנותן לכם הזדמנות לחקור יותר מהאזור הכפרי.

מה לעשות בפראג

פראג היא עיר יפה, מלאה בהיסטוריה ותרבות. יש המון דברים לעשות בפראג, החל מחקירת המוזיאונים והגלריות הרבות של העיר ועד לטיול ברחובות המרוצפים. הנה כמה מהדברים המובילים לעשות בפראג:

  • חקור את כיכר העיר העתיקה
  • בקר בגשר קארל
  • צאו לשיט בסירה על נהר הוולטאבה
  • בקר במצודת פראג
  • חקור את הרובע היהודי
  • בקר במוזיאון הלאומי
  • צאו לטיול לאורך ה-Vyšehrad

סיכום

נסיעה מברלין לפראג ברכבת היא דרך מצוינת לחקור שתיים מהערים התוססות ביותר באירופה. הנסיעה אורכת כ-6 שעות, תלוי במסלול וברכבת שתבחרו. עם מקומות ישיבה נוחים, מרווח רב לרגליים ונופים מדהימים של האזור הכפרי, זוהי דרך מצוינת להגיע מעיר אחת לאחרת. הזמנת כרטיסים קלה, ויש מספר מסלולים לבחירה. ברגע שתגיעו לפראג, תמצאו הרבה דברים לעשות, החל מחקירה במוזיאונים ובגלריות הרבות של העיר, ועד לטיול ברחובות המרוצפים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן