דף הבית » מתי » כמה זמן לוקח לחצות את אוסטרליה?

כמה זמן לוקח לחצות את אוסטרליה?

צרו איתנו קשר

כמה זמן לוקח לחצות את אוסטרליה?

מבוא

אוסטרליה היא מדינה עצומה, המשתרעת מהחוף המזרחי לחוף המערבי. זוהי המדינה השישית בגודלה בעולם, והגדולה בחצי הכדור הדרומי. עם קרקע כה גדולה, זה יכול לקחת הרבה זמן לחצות את המדינה. במאמר זה, נחקור כמה זמן לוקח לחצות את אוסטרליה, ואת דרכי התחבורה השונות הזמינות.

נסיעה ברחבי אוסטרליה

הדרך הנפוצה ביותר לחצות את אוסטרליה היא ברכב. הנסיעה מהחוף המזרחי לחוף המערבי היא כ-4,000 ק"מ, ויכולה להימשך בין ארבעה לשישה ימים, תלוי במסלול שנלקח ובמספר העצירות שנעשו בדרך. כשנוסעים ברחבי אוסטרליה, חשוב לתכנן מראש. הקפד לבדוק את תחזית מזג האוויר, מכיוון שכבישים מסוימים עלולים להפוך לבלתי עבירים במהלך העונה הרטובה. חשוב גם לתכנן עצירות מנוחה, שכן המסע עלול להיות מעייף.

הדרך הטובה ביותר לקחת

המסלול הטוב ביותר לקחת בעת נסיעה ברחבי אוסטרליה הוא כביש סטיוארט. כביש מהיר זה עובר מאדלייד בדרום לדרווין בצפון, והוא הדרך המהירה ביותר לחצות את המדינה. זהו גם המסלול הנופי ביותר, שכן הוא עובר דרך האאוטבק וכמה מהנופים המדהימים ביותר של אוסטרליה.

טיסה ברחבי אוסטרליה

דרך נוספת לחצות את אוסטרליה היא במטוס. טיסה היא הדרך המהירה ביותר לחצות את הארץ, ויכולה להימשך גם שעתיים. עם זאת, זו גם האפשרות היקרה ביותר. כאשר טסים ברחבי אוסטרליה, חשוב להזמין מקום מראש. חברות תעופה מציעות לעתים קרובות הנחות עבור הזמנות מוקדמות, אז כדאי לעשות קניות כדי למצוא את העסקה הטובה ביותר.

שדות התעופה הטובים ביותר לטוס מהם

שדות התעופה הטובים ביותר לטוס מהם בעת חציית אוסטרליה הם סידני ומלבורן. שתי ערים אלו הן היעדים הפופולריים ביותר עבור מטיילים בינלאומיים, ומציעות הכי הרבה טיסות לערים אחרות באוסטרליה.

לוקחים את הרכבת ברחבי אוסטרליה

האפשרות השלישית לחציית אוסטרליה היא ברכבת. המסע מהחוף המזרחי לחוף המערבי הוא כ-4,000 ק"מ, ויכול להימשך עד ארבעה ימים. כאשר לוקחים את הרכבת ברחבי אוסטרליה, חשוב להזמין מקום מראש. רכבות יכולות להתמלא במהירות, אז עדיף להזמין מוקדם ככל האפשר. חשוב גם לתכנן עצירות מנוחה, שכן המסע עלול להיות מעייף.

הדרך הטובה ביותר לקחת

הדרך הטובה ביותר לקחת כשלוקחים את הרכבת על פני אוסטרליה היא האוקיינוס השקט ההודי. רכבת זו נוסעת מסידני במזרח לפרת' במערב, והיא הדרך המהירה ביותר לחצות את המדינה. זהו גם המסלול הנופי ביותר, שכן הוא עובר בכמה מהנופים המדהימים ביותר של אוסטרליה.

השוואה מהירה

אופן תחבורה זְמַן עֲלוּת
נְהִיגָה 4-6 ימים לא יקר
עַף 2 שעות יָקָר
רכבת 4 ימים יקר במידה

סיכום

חציית אוסטרליה יכולה להימשך בין שעתיים לשישה ימים, תלוי באמצעי התחבורה שנבחר. נהיגה היא הדרך הנפוצה ביותר לחצות את הארץ, והיא האופציה החסכונית ביותר. טיסה היא הדרך המהירה ביותר לחצות את הארץ, אך היא האפשרות היקרה ביותר. נסיעה ברכבת היא פשרה טובה, מכיוון שהיא במחיר מתון ומציעה מסע נופי.

שאלות ותשובות

ש: האם זה בטוח לנהוג ברחבי אוסטרליה?

ת: כן, זה בטוח לנהוג ברחבי אוסטרליה. עם זאת, חשוב לתכנן מראש ולבדוק את תחזית מזג האוויר, שכן חלק מהכבישים עלולים להפוך לבלתי עבירים במהלך העונה הרטובה.

ש: האם יש הנחות זמינות עבור טיסה ברחבי אוסטרליה?

ת: כן, חברות תעופה מציעות לעתים קרובות הנחות עבור הזמנות מוקדמות, אז כדאי לעשות קניות כדי למצוא את העסקה הטובה ביותר.

ש: האם יש מסלול נופי לקחת כשלוקחים את הרכבת ברחבי אוסטרליה?

ת: כן, האוקיינוס השקט ההודי הוא הנתיב הנופי ביותר לקחת כשלוקחים את הרכבת על פני אוסטרליה. הוא עובר דרך כמה מהנופים המדהימים ביותר של אוסטרליה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן