דף הבית » מה קורה? » כמה זמן לוקח להגיע לשדה התעופה של פלמה?

כמה זמן לוקח להגיע לשדה התעופה של פלמה?

צרו איתנו קשר

כמה זמן לוקח להגיע לשדה התעופה של פלמה?

סקירה כללית של נמל התעופה של פלמה

נמל התעופה של פלמה, הידוע גם בשם נמל התעופה סון סנט ג'ואן, ממוקם באיים הבלאריים של ספרד. זהו שדה התעופה השלישי העמוס ביותר בספרד ומשמש כשער הכניסה הראשי לאיים הבלאריים. שדה התעופה ממוקם 8 ק"מ מזרחית לפלמה, בירת מיורקה. זהו המרכז העיקרי של אייר אירופה, איוולופ איירליינס, איבריה ו-Vueling.

אפשרויות תחבורה לשדה התעופה של פלמה

ישנן מספר אפשרויות תחבורה זמינות כדי להגיע לשדה התעופה של פלמה. האפשרות הפופולרית ביותר היא לקחת מונית, שזמינה 24 שעות ביממה. הנסיעה אורכת כ-15 דקות ועולה כ-20 אירו. לחילופין, תוכלו לקחת את האוטובוס, שיוצא ממרכז העיר כל 30 דקות. הנסיעה אורכת כ-30 דקות ועולה 3.50 אירו.

זמני נסיעה לשדה התעופה של פלמה

זמן הנסיעה לשדה התעופה של פלמה תלוי באופציית התחבורה שתבחרו. אם אתה לוקח מונית, הנסיעה אורכת כ-15 דקות. אם אתה לוקח את האוטובוס, הנסיעה אורכת כ-30 דקות. אם אתה נוהג ברכב משלך, הנסיעה אורכת כ-20 דקות.

מוֹנִית

נסיעה במונית היא האפשרות הפופולרית ביותר להגיע לשדה התעופה של פלמה. הנסיעה אורכת כ-15 דקות ועולה כ-20 אירו. מוניות זמינות 24 שעות ביממה וניתן להזמין אותן מראש.

אוֹטוֹבּוּס

האוטובוס הוא עוד אפשרות פופולרית להגיע לשדה התעופה של פלמה. האוטובוס יוצא ממרכז העיר כל 30 דקות ואורך כ-30 דקות. הנסיעה עולה 3.50 אירו וניתן לרכוש כרטיסים בתחנת האוטובוס.

אוטו

נהיגה במכונית משלך היא אפשרות נוספת להגיע לשדה התעופה של פלמה. הנסיעה אורכת כ-20 דקות ויש שפע של חניה בנמל התעופה.

אפשרויות תחבורה אחרות

יש גם אפשרויות תחבורה אחרות זמינות כדי להגיע לשדה התעופה של פלמה. ניתן לקחת את הרכבת שיוצאת ממרכז העיר כל שעה ואורכת כ-40 דקות. ניתן גם לקחת את המעבורת שיוצאת מהנמל כל שעתיים ואורכת כשעה. לסיכום, זמן הנסיעה לשדה התעופה של פלמה תלוי באופציית התחבורה שתבחרו. נסיעה במונית היא האפשרות המהירה ביותר, אורכת כ-15 דקות, בעוד שנסיעה באוטובוס היא האפשרות הזולה ביותר, בעלות של 3.50 אירו. למידע נוסף על אפשרויות תחבורה לשדה התעופה של פלמה, אתה יכול לבדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן