דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן לוקח להגיע לסרי לנקה?

כמה זמן לוקח להגיע לסרי לנקה?

צרו איתנו קשר

כמה זמן לוקח להגיע לסרי לנקה?

מה המרחק לסרי לנקה?

סרי לנקה היא מדינת אי הממוקמת באוקיינוס ההודי, מול החוף הדרום מזרחי של הודו. זהו יעד תיירותי פופולרי, הידוע בחופים המדהימים, בג'ונגלים השופעים ובחורבותיו העתיקות. אבל כמה זמן לוקח להגיע לסרי לנקה ממקומות שונים בעולם?

כמה זמן לוקח להגיע לסרי לנקה ממקומות שונים בעולם?

הזמן שלוקח להגיע לסרי לנקה ממקומות שונים בעולם תלוי באמצעי התחבורה שתבחרו. להלן מספר זמני נסיעה משוערים לסרי לנקה ממקומות שונים:

מארצות הברית

אם אתם נוסעים מארצות הברית, הדרך המהירה ביותר להגיע לסרי לנקה היא באמצעות אוויר. בהתאם לעיר היציאה, בדרך כלל לוקח בין 18 ל-24 שעות להגיע לסרי לנקה, כולל עצירות ביניים.

מאירופה

אם אתם נוסעים מאירופה, הדרך המהירה ביותר להגיע לסרי לנקה היא גם בטיסה. בהתאם לעיר היציאה, בדרך כלל לוקח בין 8 ל-12 שעות להגיע לסרי לנקה, כולל עצירות ביניים.

מהודו

אם אתם נוסעים מהודו, הדרך המהירה ביותר להגיע לסרי לנקה היא באמצעות אוויר. בהתאם לעיר היציאה, בדרך כלל לוקח בין שעתיים ל-4 שעות להגיע לסרי לנקה, כולל עצירות ביניים.

למה לצפות כשתגיעו לסרי לנקה

כשתגיעו לסרי לנקה, יקבלו את פניכם מקומיים ידידותיים ויופי טבעי מדהים. המדינה ידועה בחופים המדהימים שלה, בג'ונגלים השופעים וההריסות העתיקות שלה. זה גם ביתם של מגוון רחב של חיות בר, כולל פילים, נמרים וקופים. האקלים בסרי לנקה הוא טרופי, עם טמפרטורות שנעות מאמצע שנות ה-70 ועד אמצע שנות ה-90 פרנהייט (23-35 צלזיוס). העונה הגשומה נמשכת ממאי עד אוקטובר, ולכן עדיף להימנע מנסיעות בתקופה זו.

דברים לעשות בסרי לנקה

סרי לנקה היא יעד נהדר למטיילים המחפשים חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. הנה כמה מהדברים המובילים לעשות בסרי לנקה:

  • חקור את ההריסות העתיקות של Anuradhapura ו-Polonnaruwa.
  • צאו לספארי בפארק הלאומי יאלה כדי לזהות פילים, נמרים וחיות בר אחרות.
  • בקרו בחופים המדהימים של Unawatuna ו-Mirissa.
  • חקור את מטעי התה של נווארה אליה.
  • צאו לשיט בסירה על נהר מאדו כדי לזהות תנינים וחיות בר אחרות.
  • בקר בעיר הקולוניאלית גאלה.
  • צאו לסיור צפייה בלווייתנים במיריסה.
  • חקור את המערות של דמבולה.
  • בקרו במבצר סלע סיגיריה.
  • צאו לטיול בפארק הלאומי הורטון פליינס.

לא משנה מה תחומי העניין שלך, יש משהו לכל אחד בסרי לנקה. אז אם אתם מחפשים חוויה בלתי נשכחת, הקפידו להוסיף את סרי לנקה לרשימת הנסיעות שלכם.

סיכום

סרי לנקה היא מדינה יפה ומגוונת עם משהו לכל אחד. תלוי מאיפה אתה נוסע, זה יכול לקחת בין שעתיים ל-24 שעות להגיע לסרי לנקה. ברגע שתגיעו, יקבלו את פניכם מקומיים ידידותיים ויופי טבעי מדהים. מחקור חורבות עתיקות ועד לצאת לספארי, לא חסר דברים לעשות בסרי לנקה. אז אם אתם מחפשים חוויה בלתי נשכחת, הקפידו להוסיף את סרי לנקה לרשימת הנסיעות שלכם. למידע נוסף על סרי לנקה, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן