דף הבית » חדש » כמה זמן לוקח להגיע לנארה מהאקונה?

כמה זמן לוקח להגיע לנארה מהאקונה?

צרו איתנו קשר

כמה זמן לוקח להגיע לנארה מהאקונה?

כמה זמן לוקח להגיע לנארה מהאקונה?

נארה היא יעד תיירותי פופולרי ביפן, הממוקמת ממש דרומית לעיר קיוטו. האקונה היא עיירת נופש חמה פופולרית הממוקמת בפארק הלאומי פוג'י-האקונה-איזו, כשעתיים דרומית מערבית לטוקיו. אם אתם מתכננים טיול לנארה מהאקונה, תרצו לדעת כמה זמן לוקח להגיע לשם ומהן אפשרויות התחבורה הטובות ביותר.

זמן נסיעה ברכבת

הדרך המהירה ביותר להגיע לנארה מהאקונה היא באמצעות רכבת. משך הנסיעה כ-3 שעות ו-40 דקות, תלוי במסלול בו תעברו. המסלול הישיר ביותר הוא לקחת את ה-Odakyu Romancecar Limited Express מתחנת האקונה-יומוטו לתחנת שין-אוסקה, ואז לעבור לקו JR Yamatoji לתחנת נארה.

זמן נסיעה באוטובוס

אם לא אכפת לכם לקחת קצת יותר זמן, תוכלו גם לקחת אוטובוס מהאקונה לנארה. משך הנסיעה כ-5 שעות ו-30 דקות, תלוי במסלול בו תעברו. המסלול הישיר ביותר הוא לקחת את אוטובוס הכביש המהיר Odakyu Hakone מתחנת האקונה-יומוטו לתחנת נארה.

זמן נסיעה ברכב

אם אתם נוסעים מהאקונה לנארה, הנסיעה אורכת כ-4 שעות ו-30 דקות. המסלול הישיר ביותר הוא לקחת את הכביש המהיר טומיי מהאקונה לכביש המהיר Nishi-Meihan, ואז לקחת את הכביש המהיר Nishi-Meihan לנארה.

השוואה מהירה

אופן תחבורה זמן נסיעה
רכבת 3 שעות 40 דקות
אוֹטוֹבּוּס 5 שעות 30 דקות
אוטו 4 שעות 30 דקות

סיכום

נסיעה מהאקונה לנארה היא מסע פופולרי עבור תיירים ביפן. הדרך המהירה ביותר להגיע לנארה מהאקונה היא ברכבת, שאורכת כ-3 שעות ו-40 דקות. ניתן גם לקחת אוטובוס, שאורכו כ-5 שעות ו-30 דקות, או נסיעה, שאורכת כ-4 שעות ו-30 דקות. בכל אמצעי תחבורה שתבחרו, בטוח שתהיה לכם מסע מהנה.

שאלות ותשובות

ש: מהי הדרך הטובה ביותר להגיע לנארה מהאקונה?

ת: הדרך הטובה ביותר להגיע לנארה מהאקונה היא ברכבת, שאורכת כ-3 שעות ו-40 דקות. ניתן גם לקחת אוטובוס, שאורכו כ-5 שעות ו-30 דקות, או נסיעה, שאורכת כ-4 שעות ו-30 דקות.

ש: האם יש רכבת ישירה מהאקונה לנארה?

ת: כן, יש רכבת ישירה מתחנת האקונה-יומוטו לתחנת נארה. משך הנסיעה כ-3 שעות ו-40 דקות.

ש: האם יש אוטובוס ישיר מהאקונה לנארה?

ת: כן, יש אוטובוס ישיר מתחנת האקונה-יומוטו לתחנת נארה. משך הנסיעה כ-5 שעות ו-30 דקות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן