דף הבית » זמן זה משאב חשוב » כמה זמן לוקח לבשל קינואה?

כמה זמן לוקח לבשל קינואה?

צרו איתנו קשר

כמה זמן לוקח לבשל קינואה?

מהי קינואה?

הקינואה היא גידול דמוי דגן שמקורו בהרי האנדים בדרום אמריקה. זהו מזון מזין מאוד עשיר בחלבון, סיבים ומינרלים. הקינואה גם נטולת גלוטן ויכולה לשמש כתחליף לאורז או לדגנים אחרים במנות רבות.

כמה זמן לוקח לבשל קינואה?

משך הזמן שלוקח לבשל קינואה תלוי בסוג הקינואה שבה אתה משתמש ובשיטת הבישול. בדרך כלל, לוקח בערך 15-20 דקות לבשל קינואה על הכיריים. אם אתה משתמש בקינואה מבושלת מראש, זה ייקח פחות זמן.

שיטת הכיריים

כדי לבשל קינואה על הכיריים, התחילו בשטיפה של הקינואה במסננת דקה. זה יעזור להסיר כל מרירות מהקינואה. לאחר מכן, מוסיפים את הקינואה לסיר עם שני חלקים מים או מרק וחלק אחד קינואה. מביאים את התערובת לרתיחה, ואז מנמיכים את האש לנמוכה ומכסים את הסיר. מבשלים 15-20 דקות, או עד שהקינואה רכה והנוזלים נספגים.

שיטת סיר לחץ

אם יש לך סיר לחץ, אתה יכול להשתמש בו כדי לבשל קינואה בשבריר מהזמן. מתחילים בשטיפה של הקינואה במסננת דקה. לאחר מכן, הוסיפו את הקינואה לסיר הלחץ עם חלק אחד של קינואה ושני חלקים מים או מרק. נעל את המכסה במקום והגדר את סיר הלחץ ללחץ גבוה. מבשלים במשך דקה אחת, ואז תנו ללחץ להשתחרר באופן טבעי למשך 10 דקות. לאחר 10 דקות, שחרר את כל הלחץ שנותר ופתח את המכסה. הקינואה צריכה להיות רכה והנוזל צריך להיספג.

שיטת מיקרוגל

אם חסר לכם זמן, אפשר לבשל קינואה גם במיקרוגל. מתחילים בשטיפה של הקינואה במסננת דקה. לאחר מכן, הוסף את הקינואה לקערה המתאימה למיקרוגל עם שני חלקים מים או מרק וחלק אחד קינואה. מכסים את הקערה במכסה או בניילון נצמד ומכניסים למיקרוגל בחום גבוה למשך 5 דקות. נותנים לקינואה לשבת 5 דקות, ואז מתפיחים במזלג ומגישים.

טיפים לבישול קינואה

לא משנה באיזו שיטה אתה משתמש לבישול קינואה, יש כמה טיפים שכדאי לזכור כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר. ראשית, הקפידו לשטוף את הקינואה לפני הבישול כדי להסיר כל מרירות. שנית, השתמש ביחס של שני חלקים נוזלי לחלק אחד של קינואה לקבלת התוצאות הטובות ביותר. לבסוף, הקפידו לרכך את הקינואה עם מזלג לאחר הבישול כדי להפריד את הגרגירים. בישול קינואה היא דרך מהירה וקלה להוסיף דגן מזין וטעים לארוחות שלכם. עם השיטה הנכונה וכמה טיפים פשוטים, תוכלו לקבל קינואה מבושלת בצורה מושלמת תוך זמן קצר. למידע נוסף על בישול קינואה, עיין בסרטון זה לקבלת הוראות שלב אחר שלב.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן