דף הבית » זמן זה משאב חשוב » כמה זמן לוקח לבשל סלמון בתנור?

כמה זמן לוקח לבשל סלמון בתנור?

צרו איתנו קשר

כמה זמן לוקח לבשל סלמון בתנור?

בישול סלמון בתנור

בישול סלמון בתנור הוא דרך מצוינת ליהנות מהדג הטעים הזה. סלמון הוא מקור נהדר לחלבון וחומצות שומן אומגה 3, והוא גם צדדי להפליא. ניתן לבשל אותו במגוון דרכים, כולל אפייה, צלייה וצלייה. אבל כשזה מגיע לבישול סלמון בתנור, יש כמה דברים שכדאי לזכור.

הכנת הסלמון

השלב הראשון בבישול סלמון בתנור הוא הכנת הדג. התחל בשטיפת הסלמון במים קרים ויבש אותו במגבת נייר. לאחר מכן, מתבלים את הסלמון במלח ופלפל, או בכל תיבול אחר לבחירתכם. אם אתה משתמש במרינדה, הקפד לכסות בה את הסלמון ולתת לו לשבת לפחות 30 דקות לפני הבישול.

זמן בישול וטמפרטורה

לאחר הכנת הסלמון, הגיע הזמן לבשל אותו. זמן הבישול והטמפרטורה יהיו תלויים בגודל ובעובי הסלמון. עבור פילה בעובי 1 אינץ', יש לחמם את התנור ל-400 מעלות צלזיוס ולבשל את הסלמון במשך 10-12 דקות. אם הסלמון סמיך יותר, ייתכן שיהיה צורך לבשל אותו עוד כמה דקות.

בודקת את מידת העשייה

הדרך הטובה ביותר לבדוק אם הסלמון מוכן היא להשתמש במדחום. מכניסים את המדחום לחלק העבה ביותר של הסלמון ובודקים את הטמפרטורה. הסלמון נעשה כאשר הוא מגיע לטמפרטורה פנימית של 145 מעלות צלזיוס.

השוואה מהירה

שיטת בישול זמן בישול טֶמפֶּרָטוּרָה
אֲפִיָה 10-12 דקות 400°F
צלייה 8-10 דקות 450 מעלות צלזיוס
צְלִיָה 8-10 דקות 400°F

בישול סלמון בתנור הוא דרך מצוינת ליהנות מהדג הטעים הזה. זה מהיר וקל, והתוצאות תמיד טעימות. בנוסף, זוהי דרך מצוינת לקבל את המינון היומי שלך של חומצות שומן אומגה 3. אם אתם מחפשים טיפים וטריקים נוספים כיצד לבשל סלמון בתנור, בדוק את הסרטון המועיל הזה .

דעתי האישית

לדעתי, בישול סלמון בתנור הוא אחת הדרכים הטובות ביותר ליהנות מהדג הטעים הזה. זה מהיר וקל, והתוצאות תמיד טעימות. בנוסף, זוהי דרך מצוינת לקבל את המינון היומי שלך של חומצות שומן אומגה 3. אני תמיד מקפידה לתבל את הסלמון שלי במלח ופלפל, ולפעמים אוסיף מרינדה לתוספת טעם. אני גם אוהב להשתמש במדחום כדי לוודא שהסלמון מבושל לשלמות. בישול סלמון בתנור הוא דרך מצוינת ליהנות מהדג הטעים הזה. עם כמה צעדים פשוטים, תוכל לקבל ארוחה טעימה תוך זמן קצר. אז בפעם הבאה שאתם מחפשים ארוחת ערב מהירה וקלה, נסה לבשל סלמון בתנור!

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן