דף הבית » זמן זה משאב חשוב » כמה זמן לוקח לבשל אפונה יבשה?

כמה זמן לוקח לבשל אפונה יבשה?

צרו איתנו קשר

כמה זמן לוקח לבשל אפונה יבשה?

כמה זמן לוקח לבשל אפונה יבשה?

אפונה יבשה היא תוספת מזינה וטעימה לכל ארוחה. אבל כמה זמן לוקח לבשל אותם? התשובה תלויה בסוג האפונה שאתה מבשל ובשיטה שבה אתה משתמש. במאמר זה, נדון בזמני הבישול השונים של אפונה יבשה ובדרך הטובה ביותר להכין אותם.

סוגי אפונה יבשה

ישנם מספר סוגים של אפונה יבשה, כולל אפונה מפוצלת, אפונה ירוקה ואפונה שחורת עיניים. לכל סוג אפונה יש זמן בישול שונה.

אפונה מפוצלת

אפונה מפוצלת היא המהירה ביותר לבישול. ניתן לבשל אותם תוך 20 דקות על הכיריים. כדי להכין אפונה מפוצלת, פשוט שוטפים אותה במים קרים ומוסיפים לסיר עם מים רותחים. מבשלים 20 דקות, או עד שהאפונה רכה.

אפונה ירוקה

לבישול אפונה ירוקה לוקח קצת יותר זמן מאשר אפונה מפוצלת. הם יכולים לקחת עד 45 דקות לבשל על הכיריים. להכנת אפונה ירוקה יש לשטוף אותה במים קרים ולהוסיף לסיר עם מים רותחים. מבשלים במשך 45 דקות, או עד שהאפונה רכה.

שעועית לוביה

לבישול אפונה שחורת עיניים לוקח הכי הרבה זמן. הם יכולים לקחת עד שעה אחת להתבשל על הכיריים. להכנת אפונה שחורת עיניים, שוטפים אותה במים קרים ומוסיפים לסיר עם מים רותחים. מבשלים במשך שעה, או עד שהאפונה רכה.

הדרך הטובה ביותר לבשל אפונה יבשה

הדרך הטובה ביותר לבשל אפונה יבשה היא על הכיריים. שיטה זו מהירה וקלה, והיא מבטיחה את בישול האפונה בצורה אחידה. עם זאת, אפשר גם לבשל אפונה יבשה בסיר איטי או בסיר לחץ.

בישול איטי

בישול אפונה יבשה בסיר איטי היא דרך מצוינת להכין ארוחה טעימה ומזינה. כדי להכין אפונה יבשה בסיר איטי, הוסיפו את האפונה לסיר עם מספיק מים כדי לכסות אותה. מבשלים על נמוך במשך 6-8 שעות, או עד שהאפונה רכה.

סיר לחץ

בישול אפונה יבשה בסיר לחץ היא דרך מצוינת לחסוך זמן. להכנת אפונה יבשה בסיר לחץ, הוסיפו את האפונה לסיר הלחץ עם מספיק מים שיכסו אותה. מבשלים בלחץ גבוה 10-15 דקות, או עד שהאפונה רכה.

סיכום

בישול אפונה יבשה היא דרך מהירה וקלה להוסיף תזונה וטעם לכל ארוחה. בהתאם לסוג האפונה שאתה מבשל, זה יכול לקחת בין 20 דקות לשעה לבשל אותם. הדרך הטובה ביותר לבשל אפונה יבשה היא על הכיריים, אבל אפשר גם לבשל אותה בסיר איטי או בסיר לחץ. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן