דף הבית » כללי » כמה זמן לוקח לבנות אתר? ואיך זה עובד?

כמה זמן לוקח לבנות אתר? ואיך זה עובד?

כמה זמן לוקח לבנות אתר ואיך זה עובד

צרו איתנו קשר

אם אתם בעלי עסק, מי שמעוניינים לספק שירות ללקוחות, אנחנו צריכים לומר ביושר כי אתם מתמודדים היום מול אתגרים אותם לא הכרנו בעבר. אם עד לפני כמה שנים, כל מה שהיה צריך זה לספק מוצר מצויין. הרי שהיום, התחרות הפכה הרבה יותר קשה. אתם לא יכולים להיות רק אנשי מקצוע טובים, אלא, אתם חייבים להבין איך אתם מביאים עוד ועוד לקוחות. כניסתו של האינטרנט לחיים שלנו לפני שלושים שנה בערך, שינה את העולם מהקצה לקצה. מצד אחד, היום כל בעל עסק יכול להגיע לקהלים חדשים, אליהם לא היה יכול להגיע בעבר. מהצד השני, הרי שהיום התחרות עצמה הפכה הרבה יותר קשה ומורכבת. היום אנחנו צריכים להתמודד מול מתחרים נוספים. אשר כולם מעוניינים לצוד את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאלים.

בעידן כזה, אתם לא יכולים שלא לעשות את הצעד ולפתוח אתר משלכם. במאמר הבא נסביר בדיוק כמה זמן לוקח לפתוח אתר כזה. מה כדאי לדעת לפני שיוצאים לדרך וכן הלאה. אז אם אתם רוצים לשמוע עוד, עכשיו הזמן להמשיך לקרוא.

קודם כל חשוב להבין מה מחפשים בדיוק

אז לפני הכל, אנחנו צריכים להבין מה אנחנו מחפשים כאשר אנחנו יוצאים לדרך. אתם וודאי מבינים בשלב הזה כי יש הבדל תהומי, בין הקמה של אתר אינטרנט קטן יחסית, עם מעט עמודים, אשר מספק למשל בעיקר מידע למשתמשים ופרטים ליצירת קשר. לבין הקמה של אתר מורכב יותר, בו ניתן להזמין שירותים שונים ומוצרים בלחיצת כפתור. ככל שמדובר על אתר מסועף ומורכב יותר, כך תהליך ההקמה שלו יהיה ארוך יותר. לכן, רגע לפני שנצא לדרך, נרצה לברר עם עצמנו לאן אנחנו מכוונים בדיוק. אם אתם בסך הכל מספקים בעיקר מוצרים דיגיטלים ושירות פרונטלי, כמו ייעוץ וכדומה, האתר בדרך כלל יהיה מינימלי באופן יחסי. לעומת זאת, אם אתם מתכננים למכור מוצרים דרך האונליין, כדאי להתכונן למסע ארוך ומורכב יותר.

לא היינו מוותרים על הפרטים הקטנים

לא פעם, בתהליך של בניית אתרים, כדי לחסוך, בעלי עסקים חושבים כי אפשר לוותר על פרטים שונים. למשל, לרכוש שטח אחסון מחברה בקצה השני של העולם, כזו שלא בהיכרח מספקת לנו את השירות הדרוש כדי שהאתר יוכל להתפתח עם הזמן. יש מי שחושבים לרכוש חבילת אבטחה באיכות ירודה. כמו גם לא להשקיע מספיק בעיצוב וכן הלאה. אבל אנחנו מזכירים לכם כי בתהליך של בניית אתרים, אתם כל הזמן צריכים לחשוב על הלקוח. חישבו על כך שכל אחד מהלקוחות שלכם מקבל אינפורמציה רבה בכל יום שעובר. הוא יכול בכל רגע נתון לעבור לאתר אחר ולרכוש את השירותים של המתחרה שלכם. לכן, אם חווית השימוש באתר לא תהיה מושלמת, אתם עלולים למצוא את עצמכם בבעיה. לכן, הקפידו בבחירה של אנשי מקצוע מצויינים עבור עיצוב האתר, תכנון של האתר וכן הלאה. אתם רוצים כי יהיה קל להשתמש בו, אתם רוצים שהיו יהיה נוח לתפעול ואתם רוצים כי זה יעוצב כך שימשוך את תשומת הלב של הלקוח לאורך השימוש באתר.

האם ניתן לבצע את המלאכה לבד

אמנם, יש מי שלמדו בניית אתרים בעצמם ואפילו הגיעו לתוצאות לא רעות. אבל כאשר אנחנו מדברים על בעלי עסקים המעוניינים לצמוח באופן דרמטי, לא היינו ממליצים להם על האופציה הזו. לא רק שתהליך הלמידה לוקח זמן, אלא, זה לא מספיק לסיים תהליך של בניית אתרים בלבד. אלא, עם הזמן, חשוב לתחזק את האתר באופן עקבי. לכן, תמיד טוב להיעזר באנשי מקצוע שזו העבודה שלהם. כדי שתמשיכו להישאר בעניינים.

מה עדיף וורדפרס או וויקס?

זו שאלה החוזרת על עצמה, לכן נדבר על כך בקצרה. אמנם, אם תבחרו באיש מקצוע עבור המלאכה, הוא כבר יעזור לכם להבין טוב יותר מה מתאים לכם. בכל זאת, נגיד באופן כללי כי וויקס היא מערכת קוד סגור ולעומת זאת וורדפרס היא מערכת קוד פתוח. בעיקרון אפשר לומר כי יותר קל להקים אתרים בוויקס. אבל וורדפרס, אולי מורכבת יותר לתכנות ועם זאת, מדובר על פלטפורמה יעילה אשר בה ניתן לערוך שינויים לאורך הזמן. אם למשל תרצו לעשות שינויים באתר וכן הלאה.

לפרטים נוספים וייעוץ אישי, מוזמנים ליצור קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן