דף הבית » מה קורה? » כמה זמן לוקחות תוצאות ממוגרפיה?

כמה זמן לוקחות תוצאות ממוגרפיה?

צרו איתנו קשר

כמה זמן לוקחות תוצאות ממוגרפיה?

מהי ממוגרפיה?

ממוגרפיה היא צילום רנטגן של השד המשמש לאיתור ואבחון מחלות שד. זהו הכלי היעיל ביותר לאיתור סרטן השד בשלביו המוקדמים. ניתן להשתמש בממוגרפיה גם כדי לזהות מצבי שד שפירים (לא סרטניים).

כמה זמן לוקח לקבל תוצאות ממוגרפיה?

משך הזמן שלוקח לקבל תוצאות ממוגרפיה יכול להשתנות. בדרך כלל, לוקח בערך 7-10 ימים כדי לקבל את התוצאות ממוגרפיה. עם זאת, זה יכול לקחת יותר זמן אם הממוגרפיה צריכה להיבדק על ידי רדיולוג או אם יש צורך בבדיקות הדמיה נוספות.

מה קורה לאחר ממוגרפיה?

לאחר בדיקת ממוגרפיה, הרדיולוג יבדוק את התמונות ויקבע אם יש צורך בבדיקות נוספות. אם יש צורך בבדיקות נוספות, הרדיולוג יזמין אותן והתוצאות יישלחו לרופא. לאחר מכן, הרופא שלך יבדוק את התוצאות וידון איתך בהן.

מה אם התוצאות לא תקינות?

אם תוצאות הממוגרפיה שלך לא תקינות, הרופא שלך עשוי להמליץ על בדיקות נוספות כגון אולטרסאונד או ביופסיה. בדיקות אלו יכולות לעזור לקבוע אם החריגה היא סרטנית או לא סרטנית. בהתאם לתוצאות של בדיקות אלו, הרופא עשוי להמליץ על טיפול נוסף.

דעה אישית

ממוגרפיה היא כלי חשוב לאיתור סרטן השד בשלביו הראשונים. חשוב לעבור ממוגרפיה קבועה ולעקוב אחר הרופא שלך אם יש לך חששות. אמנם זה יכול לקחת קצת זמן כדי לקבל את התוצאות, אבל שווה לחכות כדי להבטיח שכל בעיה פוטנציאלית מזוהה ומטופלת בהקדם האפשרי. למידע נוסף על ממוגרפיה וסרטן השד, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן