דף הבית » חדש » כמה זמן להגיע לשדה התעופה לפני טיסה?

כמה זמן להגיע לשדה התעופה לפני טיסה?

צרו איתנו קשר

כמה זמן להגיע לשדה התעופה לפני טיסה?

כמה זמן צריך לתת כדי להגיע לשדה התעופה לפני טיסה?

טיסה יכולה להיות חוויה מלחיצה, במיוחד אם אתה מאחר. לדעת כמה זמן לאפשר להגיע לשדה התעופה לפני הטיסה שלך יכול לעזור להפחית חלק מהלחץ הזה. הנה כמה טיפים על כמה זמן כדאי לתכנן להגיע לשדה התעופה לפני הטיסה.

אפשר מספיק זמן לצ'ק-אין

משך הזמן שאתה צריך לאפשר לביצוע הצ'ק-אין תלוי בחברת התעופה ובשדה התעופה. ככלל, יש לתכנן להגיע לפחות שעתיים לפני טיסה פנימית ושלוש שעות לפני טיסה בינלאומית. זה ייתן לך מספיק זמן לבצע צ'ק-אין, להוריד את התיקים ולעבור דרך האבטחה.

אפשר זמן לתנועה וחניה

כדאי גם לאפשר מספיק זמן לתנועה וחניה. אם אתם נוסעים לשדה התעופה, עליכם לתכנן להגיע לפחות שעה לפני הטיסה. זה ייתן לך מספיק זמן למצוא מקום חניה, לפרוק את התיקים ולהגיע עד השער.

אפשר זמן לעיכובים בלתי צפויים

לא משנה כמה זמן אתם מתכננים להגיע לשדה התעופה, תמיד כדאי לאפשר זמן נוסף לעיכובים בלתי צפויים. זה יכול להיות כל דבר, החל מתנועה ועד תורים ארוכים באבטחה. תמיד עדיף להקדים מאשר לאחר.

מה לעשות אם אתה מאחר

אם אתה מוצא את עצמך מאחר, הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להתקשר לחברת התעופה. ייתכן שהם יוכלו להחזיק את המטוס עבורך או להזמין אותך מחדש לטיסה מאוחרת יותר. אם אין לך זמן להתקשר, אתה עדיין צריך ללכת לשדה התעופה. ייתכן שתוכל להגיע בזמן, וייתכן שחברת התעופה תוכל לעזור לך אם לא תעשה זאת.

סיכום

הגעה לשדה התעופה בזמן היא חלק חשוב מחוויית הטיסה. כדאי לתכנן להגיע לפחות שעתיים לפני טיסה פנימית ושלוש שעות לפני טיסה בינלאומית. אפשר זמן נוסף לתנועה וחניה, ואפשר תמיד זמן נוסף לעיכובים בלתי צפויים. אם אתה מוצא את עצמך מאחר, התקשר לחברת התעופה ועדיין לך לשדה התעופה. בעזרת הטיפים הללו תוכלו לוודא שאתם מגיעים לשדה התעופה בזמן ותזכו לחוויית טיסה נטולת מתח.

  • אפשר מספיק זמן לצ'ק-אין
  • אפשר זמן לתנועה וחניה
  • אפשר זמן לעיכובים בלתי צפויים
  • התקשר לחברת התעופה אם אתה מאחר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן