דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן לבשל קנלוני בתנור

כמה זמן לבשל קנלוני בתנור

צרו איתנו קשר

כמה זמן לבשל קנלוני בתנור

כמה זמן לבשל קנלוני בתנור

קנלוני הוא מאכל איטלקי טעים שמכינים עם צינורות פסטה מלאים במגוון מרכיבים. זה מוגש בדרך כלל עם רוטב וגבינה על בסיס עגבניות. ניתן לבשל קנלוני בתנור, וזו דרך מצוינת להכין ארוחה טעימה. הנה מדריך לכמה זמן לבשל קנלוני בתנור.

הכנת הקנלוני

לפני שתוכלו לבשל את הקנלוני בתנור, עליכם להכין אותו. התחל בחימום מראש של התנור ל-375 מעלות צלזיוס. לאחר מכן, הכינו את הקנלוני לפי המתכון. זה בדרך כלל כולל הרתחה של צינורות הפסטה ולאחר מכן מילוים בתערובת של מרכיבים. לאחר מילוי הקנלוני, הוא מוכן לבישול בתנור.

בישול הקנלוני

לאחר שהתנור מחומם, מניחים את הקנלוני בתבנית אפייה. מכסים את הכלי במכסה או בנייר אלומיניום ואופים 25 דקות. לאחר 25 דקות, מסירים את המכסה או נייר הכסף ואופים 10 דקות נוספות. זה יבטיח שהקנלוני מבושל והגבינה תימס ומבעבעת.

מגישים את הקנלוני

לאחר שהקנלוני מבושל, הוא מוכן להגשה. מגישים את הקנלוני עם רוטב על בסיס עגבניות ומפזר גבינה. אתה יכול גם להוסיף תוספת של ירקות או סלט להשלמת הארוחה.

טיפים להכנת הקנלוני המושלם

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להכין את הקנלוני המושלם:

  • הקפידו לחמם את התנור לפני בישול הקנלוני.
  • הקפידו למלא את הקנלוני במילוי מספיק כדי שלא יתייבש בתנור.
  • מכסים את תבנית האפייה במכסה או בנייר אלומיניום כדי לשמור על לחות הקנלוני בזמן הבישול.
  • מגישים את הקנלוני עם רוטב וגבינה על בסיס עגבניות.
  • הוסף תוספת של ירקות או סלט להשלמת הארוחה.

דעה אישית

אני אוהב להכין קנלוני בתנור. זוהי דרך מצוינת להכין ארוחה טעימה שבטוח תשמח את כולם. החלק הכי טוב הוא שזה קל להכנה ולא לוקח יותר מדי זמן. אני תמיד מקפידה לחמם את התנור ולכסות את תבנית האפייה במכסה או בנייר אלומיניום כדי לשמור על לחות הקנלוני בזמן הבישול. אני גם אוהב להגיש אותו עם רוטב וגבינה על בסיס עגבניות. אם אתה רוצה ללמוד עוד על איך להכין קנלוני בתנור, אתה יכול לצפות בסרטון זה לקבלת הוראות שלב אחר שלב.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן