דף הבית » למה אסור » כמה זמן לבשל עוף בתנור

כמה זמן לבשל עוף בתנור

צרו איתנו קשר

כמה זמן לבשל עוף בתנור

איזו טמפרטורה לבשל עוף בתנור

בישול עוף בתנור הוא דרך מצוינת לקבל ארוחה טעימה מבלי לעשות יותר מדי עבודה. המפתח להשיג את העוף המושלם הוא לוודא שאתה מבשל אותו בטמפרטורה הנכונה. הטמפרטורה הטובה ביותר לבישול עוף בתנור היא 350°F (177°C). טמפרטורה זו תבטיח שהעוף מבושל ושהוא עסיסי ונימוח.

כמה זמן לבשל עוף בתנור

משך הזמן שלוקח לבשל עוף בתנור תלוי בגודל ובעובי העוף. עוף שלם ייקח בערך שעה ו-15 דקות להתבשל בטמפרטורה של 177 מעלות צלזיוס. אם אתה מבשל חזה עוף, ייקח להם בערך 30 דקות לבשל. אם אתה מבשל ירכי עוף, ייקח להם בערך 40 דקות לבשל.

טיפים לעוף מבושל בצורה מושלמת

כשמבשלים עוף בתנור, יש כמה טיפים שיכולים לעזור לכם לקבל את הארוחה המושלמת בכל פעם.

השתמש במדחום בשר

הדרך הטובה ביותר לוודא שהעוף שלך מוכן היא להשתמש במדחום בשר. הכנס את המדחום לחלק העבה ביותר של העוף וודא שהטמפרטורה היא 165°F (74°C). זה יבטיח שהעוף מבושל ובטוח לאכילה.

תן לעוף לנוח

לאחר שהעוף מבושל, חשוב לתת לו לנוח 10 דקות לפני ההגשה. זה יאפשר למיצים להתפזר מחדש בכל העוף ויהפוך אותו לעוד יותר עסיסי ונימוח.

איך לאחסן עוף מבושל

לאחר שהעוף מבושל, חשוב לאחסן אותו כראוי. עוף מבושל יש לשמור בכלי אטום במקרר עד 4 ימים. אם ברצונך לשמור אותו זמן רב יותר, ניתן להקפיא אותו עד 3 חודשים.

איך לחמם מחדש עוף מבושל

אם יש לכם עוף מבושל שאתם רוצים לחמם מחדש, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא בתנור. מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס (177 מעלות צלזיוס) ומניחים את העוף על תבנית אפייה. אופים 10-15 דקות, או עד שהעוף מתחמם. אפשר גם לחמם עוף במיקרוגל, אבל עדיף להימנע משיטה זו מכיוון שהיא עלולה להפוך את העוף יבש וקשוח.

סיכום

בישול עוף בתנור הוא דרך מצוינת לקבל ארוחה טעימה מבלי לעשות יותר מדי עבודה. המפתח להשיג את העוף המושלם הוא לוודא שאתה מבשל אותו בטמפרטורה הנכונה ובמשך הזמן הנכון. לאחר שהעוף מבושל, חשוב לאחסן אותו כראוי ולחמם אותו שוב בתנור. בעזרת הטיפים האלה תוכלו לוודא שתקבלו את העוף המושלם בכל פעם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן