דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן לבשל דגי אמנון בתנור

כמה זמן לבשל דגי אמנון בתנור

צרו איתנו קשר

כמה זמן לבשל דגי אמנון בתנור

מהו דג אמנון?

אמנון הוא סוג של דג פופולרי במקומות רבים בעולם. זהו דג לבן בטעם עדין, דל שומן ועתיר חלבון. אמנון משמש לעתים קרובות במנות כגון טאקו דגים, פיש אנד צ'יפס וכריכי דגים. זה גם מקור מצוין לחומצות שומן אומגה 3, החשובות לבריאות הלב.

איך להכין אמנון לתנור

לפני שאתה מבשל אמנון בתנור, אתה צריך להכין אותו. התחל בשטיפת הדג תחת מים זורמים קרים. לייבש אותו עם מגבת נייר. לאחר מכן, מתבלים את הדג במלח ופלפל, או בעשבי התיבול והתבלינים האהובים עליכם. אפשר גם להבריש את הדג בשמן זית או חמאה מומסת כדי להוסיף טעם ולעזור לו להשחים בתנור.

כמה זמן לבשל אמנון בתנור

לאחר הכנת הדג, ניתן לבשל אותו בתנור. הטמפרטורה הטובה ביותר לבישול אמנון בתנור היא 375°F (190°C). זמן הבישול יהיה תלוי בעובי הדג. עבור פילה בעובי 1 אינץ' (2.5 ס"מ), מבשלים אותו במשך 10 עד 12 דקות. לקבלת פילה עבה יותר, מבשלים אותו במשך 15 עד 20 דקות.

בודקים את מידת העשייה

כדי לבדוק אם הדג מוכן, נועצים מזלג בחלק העבה ביותר של הפילה. אם הדג מתקלף בקלות, זה מוכן. ניתן גם להשתמש במדחום דיגיטלי כדי לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של הדג. הטמפרטורה הפנימית צריכה להיות 145°F (63°C).

הצעות הגשה

לאחר שהדג מבושל, אפשר להגיש אותו עם מגוון צדדים. נסה להגיש אותו עם ירקות צלויים, סלט או דגן כמו קינואה או אורז. אפשר גם להגיש עם רוטב כמו רוטב חמאה לימון או רוטב שמיר שמנת.

אחסון שאריות

אם נשארו לכם שאריות, אחסנו בכלי אטום במקרר עד 3 ימים. ניתן גם להקפיא את הדגים המבושלים עד 3 חודשים. כדי לחמם מחדש, מניחים את הדג בתבנית המתאימה לתנור ואופים ב-350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס) במשך 10 עד 15 דקות.

טיפים לבישול אמנון בתנור

בעת בישול אמנון בתנור, זכור את העצות הבאות:- השתמש בתבנית מרופדת בנייר אפייה או בנייר אלומיניום כדי למנוע הידבקות.- הוסף כמה כפות נוזלים כגון יין לבן או מרק עוף לתבנית האפייה כדי לשמור על דגים לחים.- לבסס את הדג בנוזל הבישול באמצע הבישול כדי לשמור על לחות.- לתת לדג לנוח 5 דקות לפני ההגשה. זה יעזור לדג לשמור על הלחות שלו. בישול אמנון בתנור הוא דרך מהירה וקלה להכין ארוחה טעימה. עם הטמפרטורה וזמן הבישול הנכונים, תוכלו ליהנות מארוחה טעימה ובריאה תוך זמן קצר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן