דף הבית » לא ידעתי » כמה זמן לאפות פשטידה בתנור?

כמה זמן לאפות פשטידה בתנור?

צרו איתנו קשר

כמה זמן לאפות פשטידה בתנור?

כמה זמן לאפות פשטידה בתנור?

אפיית פשטידה בתנור היא דרך מצוינת להכין קינוח טעים. אבל כמה זמן צריך לאפות פשטידה בתנור? זה תלוי בסוג הפשטידה שאתה מכין ובטמפרטורת התנור שלך. הנה מה שאתה צריך לדעת על אפיית פשטידה בתנור.

סוגי פשטידות

ישנם סוגים רבים ושונים של פשטידות שתוכלו לאפות בתנור. הסוגים הנפוצים ביותר של פשטידות הם פשטידות פירות, פשטידות פופים ופאי שמנת. כל סוג של פשטידה דורש זמן אפייה וטמפרטורה שונים. עוגות פירות נאפות בדרך כלל ב-375 מעלות צלזיוס למשך כ-45 דקות. עוגות רפרפת נאפות בדרך כלל בטמפרטורה של 350 מעלות צלזיוס למשך כ-45 דקות. עוגות שמנת נאפות בדרך כלל ב-350 מעלות צלזיוס למשך כ-25 דקות.

טמפרטורת התנור

טמפרטורת התנור שלך יכולה גם להשפיע על זמן האפייה של הפשטידה שלך. אם התנור שלך מתחמם, ייתכן שיהיה עליך להפחית את זמן האפייה. אם התנור שלך מתקרר, ייתכן שיהיה עליך להאריך את זמן האפייה. חשוב לבדוק את טמפרטורת התנור לפני שמתחילים לאפות. אתה יכול לעשות זאת באמצעות מדחום לתנור. זה יעזור לך להבטיח שהפאי שלך נאפה בטמפרטורה הנכונה.

בודקת את מידת העשייה

הדרך הטובה ביותר לבדוק אם הפאי שלך מוכן היא להכניס סכין למרכז הפאי. אם הסכין יוצאת נקייה, הפשטידה מוכנה. אם הסכין יוצאת עם בלילה רטובה עליה, הפשטידה צריכה לאפות זמן רב יותר. אתה יכול גם לבדוק את צבע הקרום. הקרום צריך להיות חום זהוב כשהפשטידה מוכנה. אם הקרום עדיין חיוור, הפשטידה צריכה לאפות זמן רב יותר.

מצננים את הפאי

לאחר האפייה של הפשטידה, חשוב לתת לה להתקרר לפני ההגשה. זה יעזור למילוי להתקבע ויקל על החיתוך. הניחו לפשטידה להתקרר לפחות שעה לפני ההגשה.

סיכום

אפיית פשטידה בתנור היא דרך מצוינת להכין קינוח טעים. זמן האפייה והטמפרטורה יהיו תלויים בסוג הפאי שאתה מכין ובטמפרטורת התנור שלך. הקפידו לבדוק את טמפרטורת התנור שלכם לפני שאתם מתחילים לאפות ולהשתמש בסכין כדי לבדוק את מידת העשייה. הניחו לפשטידה להתקרר לפחות שעה לפני ההגשה. לטיפים נוספים על אפיית פשטידה בתנור, צפו בסרטון זה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן