דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן לאפות עוגת גבינה בתנור

כמה זמן לאפות עוגת גבינה בתנור

צרו איתנו קשר

כמה זמן לאפות עוגת גבינה בתנור

אפיית עוגת גבינה בתנור

אפיית עוגת גבינה בתנור היא דרך מצוינת להכין קינוח טעים. עוגות גבינה הן קינוח קלאסי שניתן ליהנות ממנו כל השנה. בין אם אתם מכינים עוגת גבינה קלאסית בסגנון ניו יורקי או בטעם ייחודי כמו דלעת או קי ליים, אפיית עוגת גבינה בתנור היא הדרך הטובה ביותר להשיג תוצאה טעימה וקרמית.

רכיבים

לפני שתתחיל לאפות, וודא שיש לך את כל החומרים שאתה צריך. תצטרך גבינת שמנת, סוכר, ביצים וכל מרכיב אחר למילוי. תצטרך גם קרקר גרהם או קרום פירורי עוגיות.

הוראות

ברגע שיש לכם את כל המרכיבים, הגיע הזמן להתחיל לאפות. מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס. מקציפים את גבינת השמנת והסוכר יחד עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. מוסיפים את הביצים בזו אחר זו, מקציפים עד לאיחוד. יוצקים את המילוי לתוך הקרום המוכן. מכניסים את עוגת הגבינה לתנור ואופים 45 דקות.

בודקים את מידת העשייה

לאחר האפייה של עוגת הגבינה, היא אמורה להיות מעט רועדת במרכזה. כדי לבדוק את העשייה, נועצים קיסם במרכז עוגת הגבינה. אם הקיסם יוצא נקי, עוגת הגבינה מוכנה. אם על הקיסם יש בלילה רטובה, עוגת הגבינה צריכה לאפות זמן רב יותר. אם החלק העליון של עוגת הגבינה מתחיל להשחים מדי, מכסים אותו בנייר אלומיניום כדי למנוע ממנו להישרף. עוגת הגבינה צריכה לאפות בסך הכל 45 עד 55 דקות.

קירור והגשה

לאחר סיום האפייה של עוגת הגבינה, מכבים את התנור ומניחים לעוגת הגבינה להתקרר בתנור למשך שעה. זה עוזר למנוע מעוגת הגבינה להיסדק. לאחר שעה מוציאים את עוגת הגבינה מהתנור ומניחים לה להתקרר לחלוטין על רשת. לאחר שעוגת הגבינה מתקררת, ניתן להגיש אותה. ניתן להגיש עוגת גבינה פשוטה או עם פירות טריים, רוטב שוקולד או קרמל. אם אתם לא מגישים את עוגת הגבינה מיד, ניתן לשמור אותה במקרר עד 3 ימים. אפיית עוגת גבינה בתנור היא דרך מצוינת להכין קינוח טעים. עם החומרים הנכונים וקצת סבלנות תוכלו להכין עוגת גבינה טעימה שכולם ייהנו ממנה. למידע נוסף על אפיית עוגות גבינה, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן