דף הבית » אנציקלופדיה » כמה זמן לאחר השחרור אל תשלם ביטוח לאומי

כמה זמן לאחר השחרור אל תשלם ביטוח לאומי

צרו איתנו קשר

מה זה ביטוח לאומי?

ביטוח לאומי הוא תוכנית פדרלית המספקת הטבות כספיות לעובדים בפנסיה ולעובדים עם מוגבלות, כמו גם לבני זוגם ולילדיהם. המינהל לביטוח לאומי (SSA) גובה מסים ממעסיקים ומעובדים כדי לממן את התוכנית. הכסף שנאסף משמש לתשלום הטבות לזכאים.

מתי אפשר להפסיק לשלם מיסי ביטוח לאומי?

ה-SSA קבע כללים ספציפיים מתי אתה יכול להפסיק לשלם מיסי ביטוח לאומי. ככלל, אתה יכול להפסיק לשלם מיסי ביטוח לאומי כאשר אתה מגיע לגיל הפרישה המלא של 67. גיל זה נקבע לפי שנת הולדתך. לדוגמה, אם נולדת בשנת 1960 ואילך, תגיע לגיל פרישה מלא בגיל 67.

חריגים לכלל

יש כמה חריגים לכלל. אם אתה עובד פדרלי, אתה יכול להפסיק לשלם מיסי ביטוח לאומי כשתגיע לגיל 62. זה חל על עובדים שהתקבלו לעבודה לפני 1984. אם אתה עובד במדינה או בממשל המקומי, ייתכן שתוכל להפסיק לשלם סוציאלי מיסי ביטחון בהגיעך לגיל 65. זה חל על עובדים שהתקבלו לעבודה לפני 1986.

שיקולים אחרים

חשוב לציין שגם אם תפסיקו לשלם מיסים לביטוח לאומי, ייתכן שעדיין תהיו זכאים לקבל קצבאות ביטוח לאומי. לדוגמה, אם אתה עובד נכה, ייתכן שאתה זכאי לקבל קצבאות ביטוח לאומי גם אם אינך משלם מיסים לביטוח לאומי. בנוסף, אם אתה בן זוג או ילד של עובד נכה או בדימוס, ייתכן שתהיה זכאי לקבל קצבאות ביטוח לאומי גם אם אינך משלם מיסי ביטוח לאומי.

איך להפסיק לשלם מיסי ביטוח לאומי

אם אתה זכאי להפסיק לשלם מיסי ביטוח לאומי, תצטרך להודיע ל-SSA. אתה יכול לעשות זאת על ידי הגשת טופס SSA-621, בקשה לפטור ממיסים על ביטוח לאומי. ניתן למצוא טופס זה באתר האינטרנט של SSA או שתוכל לבקש אותו ממשרד SSA המקומי שלך.

סיכום

ה-SSA קבע כללים ספציפיים מתי אתה יכול להפסיק לשלם מיסי ביטוח לאומי. ככלל, אתה יכול להפסיק לשלם מיסי ביטוח לאומי כאשר אתה מגיע לגיל הפרישה המלא של 67. עם זאת, ישנם כמה חריגים לכלל. אם אתה עובד פדרלי, אתה יכול להפסיק לשלם מיסי ביטוח לאומי כשתגיע לגיל 62. אם אתה עובד במדינה או בממשל מקומי, ייתכן שתוכל להפסיק לשלם מיסי ביטוח לאומי כשתגיע לגיל 65. חשוב לציין שגם אם תפסיקו לשלם מיסים לביטוח לאומי, ייתכן שעדיין תהיו זכאים לקבל קצבאות ביטוח לאומי. כדי להפסיק לשלם מיסי ביטוח לאומי, תצטרך להגיש טופס SSA-621. למידע נוסף על מיסי ביטוח לאומי בישראל.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן