דף הבית » חדש » כמה זמן כדאי לישון?

כמה זמן כדאי לישון?

צרו איתנו קשר

כמה זמן כדאי לישון?

כמה שינה אתה צריך?

שינה מספקת חיונית לבריאות ולרווחה שלך. אבל כמה שינה אתה צריך? כמות השינה שאתה צריך תלויה בגיל ובאורח החיים שלך. בדרך כלל, מבוגרים צריכים 7-9 שעות שינה בלילה, בעוד שילדים ובני נוער צריכים 8-10 שעות.

צורכי שינה לקבוצות גיל שונות

תינוקות (0-3 חודשים): 14-17 שעות תינוקות (4-11 חודשים): 12-15 שעות פעוטות (1-2 שנים): 11-14 שעות גני ילדים (3-5 שנים): 10-13 שעות ילדים בגיל בית ספר (6) -13 שנים): 9-11 שעות בני נוער (14-17 שנים): 8-10 שעות מבוגרים (18-64 שנים): 7-9 שעות מבוגרים (65+ שנים): 7-8 שעות

טיפים לשינה טובה יותר

שינה מספקת חשובה לבריאות ולרווחתך. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לישון בצורה הטובה ביותר: 1. היצמד ללוח זמנים לשינה. ללכת לישון ולהתעורר באותה שעה כל יום, גם בסופי שבוע וחגים.2. הימנע מקפאין וניקוטין. קפאין וניקוטין הם ממריצים ועלולים להפריע לשינה. הימנע מהם בשעות אחר הצהריים המאוחרות והערב.3. הימנע מאלכוהול לפני השינה. אלכוהול עשוי לגרום לך להרגיש ישנוני, אבל זה יכול לשבש את השינה שלך מאוחר יותר בלילה.4. התאמן באופן קבוע. פעילות גופנית סדירה יכולה לעזור לך לישון טוב יותר. רק הקפד לסיים את האימון שלך לפחות כמה שעות לפני השינה.5. הימנע מארוחות ומשקאות גדולים בשעות הלילה המאוחרות. אכילת ארוחה גדולה או שתייה מרובה של נוזלים עלולים להקשות על השינה.6. הירגע לפני השינה. קח קצת זמן להירגע ולהירגע לפני השינה. נסה לקרוא ספר, לעשות אמבטיה חמה או להאזין למוזיקה מרגיעה.7. צור סביבת שינה נוחה. ודא שחדר השינה שלך חשוך, שקט וקריר. השתמש במצעים וכריות נוחים.

מתי לפנות לרופא

אם אתה מתקשה לישון, דבר עם הרופא שלך. הם יכולים לעזור לך לזהות את כל התנאים הבסיסיים שעלולים לגרום לבעיות השינה שלך ולהמליץ על טיפולים. אם אתה מתקשה לישון, ייתכן שתרצה לשקול לפנות למומחה שינה. מומחה שינה יכול לעזור לך לזהות את כל התנאים הבסיסיים שעלולים לגרום לבעיות השינה שלך ולהמליץ על טיפולים. אתה יכול גם לבקר ב-YouTube למידע נוסף על איך לישון טוב יותר. שינה מספקת חיונית לבריאות ולרווחתך. ודא שאתה מקבל את כמות השינה הנכונה לגילך ולאורח החיים שלך. אם אתה מתקשה לישון, דבר עם הרופא שלך או עם מומחה שינה. עם הטיפים והטיפולים הנכונים, תוכלו לקבל את השינה הטובה ביותר שאפשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן