דף הבית » חדש » כמה זמן יש להשתמש ב-Desloratadine?

כמה זמן יש להשתמש ב-Desloratadine?

צרו איתנו קשר

כמה זמן יש להשתמש ב-Desloratadine?

מה זה Desloratadine?

Desloratadine היא תרופה אנטי-היסטמינית המשמשת לטיפול באלרגיות וקדחת השחת. זה פועל על ידי חסימת פעולת היסטמין, חומר בגוף הגורם לתסמינים אלרגיים. Desloratadine זמין בטבליות, סירופ ותמיסות. זה זמין גם בשילוב עם תרופות אחרות, כגון פסאודואפדרין, חומר משחרר גודש.

כמה זמן יש להשתמש ב-Desloratadine?

משך השימוש המומלץ עבור desloratadine הוא 5 עד 7 ימים. חשוב לקחת desloratadine לפי הנחיות הרופא שלך. אין ליטול יותר או פחות מהמינון המומלץ.

מתי יש להשתמש ב-Desloratadine?

יש להשתמש ב-Desloratadine כאשר אתם חווים תסמינים של אלרגיות או קדחת השחת, כגון התעטשות, נזלת, עיניים מגרדות וגודש באף. חשוב לקחת desloratadine ברגע שאתה חווה תסמינים, שכן הוא יעיל ביותר כאשר הוא נלקח עם הסימן הראשון לתסמינים.

מהן תופעות הלוואי של Desloratadine?

תופעות הלוואי השכיחות ביותר של דסלורטאדין הן כאב ראש, יובש בפה ונמנום. תופעות לוואי אחרות עשויות לכלול בחילות, הקאות, שלשולים, כאבי בטן וסחרחורת. אם אתה נתקל באחת מתופעות הלוואי הללו, פנה לרופא.

האם ניתן להשתמש ב-Desloratadine לטווח ארוך?

אין להשתמש ב-Desloratadine יותר מ-7 ימים. אם הסימפטומים שלך לא משתפרים לאחר 7 ימים, פנה לרופא שלך. שימוש ארוך טווח ב-desloratadine יכול להוביל לתופעות לוואי חמורות, כולל נזק לכבד.

מה עלי לעשות אם אני מפספסת מנה של Desloratadine?

אם אתה מתגעגע למנה של desloratadine, קח אותה ברגע שאתה זוכר. אם כמעט הגיע הזמן למנה הבאה, דלג על המנה שהוחמצה ולקח את המנה הבאה שלך בזמן הקבוע. אין ליטול שתי מנות של דסלורטאדין בו זמנית.

ממה עלי להימנע בזמן נטילת Desloratadine?

אתה צריך להימנע משתיית אלכוהול בזמן נטילת desloratadine. אלכוהול יכול להגביר את הסיכון לתופעות לוואי, כגון נמנום וסחרחורת. כדאי גם להימנע מנהיגה או הפעלת מכונות כבדות בזמן נטילת דסלורטאדין, מכיוון שהוא עלול לגרום לנמנום.

סיכום

Desloratadine היא תרופה אנטי-היסטמינית המשמשת לטיפול באלרגיות וקדחת השחת. משך השימוש המומלץ עבור desloratadine הוא 5 עד 7 ימים. חשוב לקחת desloratadine לפי הנחיות הרופא שלך. תופעות הלוואי השכיחות של desloratadine כוללות כאב ראש, יובש בפה ונמנום. שימוש ארוך טווח ב-desloratadine יכול להוביל לתופעות לוואי חמורות, כולל נזק לכבד. אם אתה מתגעגע למנה של desloratadine, קח אותה ברגע שאתה זוכר. עליך להימנע משתיית אלכוהול ונהיגה או הפעלת מכונות כבדות בזמן נטילת דסלורטאדין. אם הסימפטומים שלך לא משתפרים לאחר 7 ימים, פנה לרופא שלך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן