דף הבית » מידע מהיר על זמן » כמה זמן ילד צריך לשחק ב-Xbox?

כמה זמן ילד צריך לשחק ב-Xbox?

צרו איתנו קשר

כמה זמן ילד צריך לשחק ב-Xbox?

מהו כמות הזמן המומלצת לילד לשחק ב-Xbox?

כשזה מגיע למשחקים, להורים יכול להיות קשה לדעת כמה זמן זה יותר מדי. בעוד שמשחקים יכולים להיות דרך מצוינת לילדים ליהנות ולהישאר מבדר, חשוב לוודא שהם לא מבלים יותר מדי זמן ב-Xbox שלהם. האקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים (AAP) ממליצה לילדים בגילאי שנתיים עד חמש לא לבלות יותר משעה אחת ביום מול המסך, בעוד שילדים מגיל שש ומעלה לא צריכים לבלות יותר משעתיים ביום מול המסך .

טיפים להורים שיעזרו בניהול זמן המשחקים של ילדם

כשזה מגיע לניהול זמן המשחקים של ילדך, יש כמה טיפים שיכולים לעזור. ראשית, חשוב לקבוע כללים וציפיות ברורים לילדכם. ודא שילדך יודע כמה זמן מותר לו לבלות ב-Xbox שלו בכל יום, ושהוא מבין את ההשלכות אם הוא לא ממלא אחר הכללים. שנית, חשוב ליצור לילדכם סביבה נטולת הסחות דעת. ודא שהאזור שבו הם משחקים נקיים מהסחות דעת, כגון אנשים אחרים, חיות מחמד או רעשים חזקים. זה יעזור להם להישאר ממוקדים במשחק שלהם ולא להתפתות לבלות יותר מדי זמן במשחק. שלישית, חשוב לעקוב אחר זמן המשחקים של ילדכם. ודא שאתה מודע לכמה זמן הם מבלים ב-Xbox שלהם בכל יום, ושהם לא מבלים יותר מדי זמן במשחק. אם אתה שם לב שילדך מבלה יותר מדי זמן במשחק, חשוב לדבר איתו על כך ולעזור לו למצוא פעילויות אחרות לעשות. לבסוף, חשוב לספק לילדכם פעילויות אחרות לעשות. ודא שיש להם גישה לפעילויות אחרות שהם יכולים לעשות, כגון ספורט, אמנות או קריאה. זה יעזור להם להישאר מעורבים ולבדר, מבלי לבזבז יותר מדי זמן על ה-Xbox שלהם.

סיכום

כשזה מגיע למשחקים, חשוב להורים לוודא שילדיהם לא מבלים יותר מדי זמן ב-Xbox שלהם. האקדמיה האמריקנית לרפואת ילדים ממליצה לילדים בגילאי שנתיים עד חמש לא לבלות יותר משעה ביום מול מסך, בעוד שילדים מגיל שש ומעלה לא צריכים לבלות יותר משעתיים ביום מול מסך. הורים יכולים לעזור לנהל את זמן המשחקים של ילדם על ידי קביעת כללים וציפיות ברורים, יצירת סביבה נטולת הסחות דעת, מעקב אחר זמן המשחקים של ילדם ומתן להם פעילויות אחרות לעשות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן