דף הבית » לא ידעתי » כמה זמן טיסה לצרפת מישראל?

כמה זמן טיסה לצרפת מישראל?

צרו איתנו קשר

. כמה זמן טיסה לצרפת מישראל?

מהו זמן הטיסה לצרפת מישראל?

נסיעה מישראל לצרפת במטוס היא נסיעה מהירה יחסית, כאשר זמני הטיסה נעים בין כארבע שעות לחמש שעות וחצי. זמן הטיסה המדויק תלוי בחברת התעופה שתבחרו ובמסלול בו תעברו. המסלול הישיר ביותר מישראל לצרפת הוא מתל אביב לפריז, עם זמן טיסה של כארבע שעות ועשרים דקות. מסלולים אחרים, כמו מתל אביב לניס, אורכים כחמש וחצי שעות.

אילו חברות תעופה טסות מישראל לצרפת?

ישנן מספר חברות תעופה המציעות טיסות מישראל לצרפת, ביניהן אל על, אייר פראנס, KLM, לופטהנזה וטורקיש איירליינס. אל על היא חברת התעופה הלאומית של ישראל ומציעה טיסות ישירות מתל אביב לפריז. אייר פראנס, KLM ולופטהנזה מציעות כולן טיסות המשך מתל אביב לפריז, עם עצירת ביניים באמסטרדם או פרנקפורט. טורקיש איירליינס מציעה טיסות ישירות מתל אביב לניס.

אל על

אל על היא חברת התעופה הלאומית של ישראל ומציעה טיסות ישירות מתל אביב לפריז. זמן הטיסה הוא בסביבות ארבע שעות ועשרים דקות. אל על מציעה גם טיסות המשך מתל אביב לערים נוספות בצרפת, כמו מרסיי וליון.

אייר פראנס, KLM ולופטהנזה

אייר פראנס, KLM ולופטהנזה מציעות כולן טיסות המשך מתל אביב לפריז, עם עצירת ביניים באמסטרדם או פרנקפורט. זמן הטיסה הוא כחמש וחצי שעות.

טורקיש איירליינס

טורקיש איירליינס מציעה טיסות ישירות מתל אביב לניס. זמן הטיסה הוא כארבע שעות וארבעים דקות.

השוואה מהירה

חֶברַת תְעוּפָה מַסלוּל זמן טיסה
אל על תל אביב עד פריז 4 שעות 20 דקות
אייר פראנס, KLM, לופטהנזה תל אביב לפריז (עם עצירת ביניים) 5 שעות 30 דקות
טורקיש איירליינס תל אביב עד ניס 4 שעות 40 דקות

כאשר מתכננים את הטיול לצרפת מישראל, חשוב לקחת בחשבון את זמן הטיסה ואת חברת התעופה שתבחרו. אל על מציעה את המסלול הישיר ביותר מתל אביב לפריז, עם זמן טיסה של כארבע שעות ועשרים דקות. אייר פראנס, KLM ולופטהנזה מציעות טיסות המשך מתל אביב לפריז, עם עצירת ביניים באמסטרדם או פרנקפורט, וזמן טיסה של כחמש וחצי שעות. טורקיש איירליינס מציעה טיסות ישירות מתל אביב לניס, עם זמן טיסה של כארבע שעות וארבעים דקות. בהזמנת הטיסה שלך, חשוב לקחת בחשבון את העלות, זמן הטיסה וחברת התעופה שתבחר. אל על מציעה את המסלול הישיר ביותר מתל אביב לפריז, אך לא תמיד זו האפשרות הזולה ביותר. אייר פראנס, KLM ולופטהנזה מציעות טיסות המשך מתל אביב לפריז, עם עצירת ביניים באמסטרדם או פרנקפורט, ועשויות להיות אופציה זולה יותר. טורקיש איירליינס מציעה טיסות ישירות מתל אביב לניס, אך זמן הטיסה מעט ארוך יותר. כשנוסעים מישראל לצרפת, חשוב לקחת בחשבון את זמן הטיסה ואת חברת התעופה שתבחרו. אל על מציעה את המסלול הישיר ביותר מתל אביב לפריז, עם זמן טיסה של כארבע שעות ועשרים דקות. אייר פראנס, KLM ולופטהנזה מציעות טיסות המשך מתל אביב לפריז, עם עצירת ביניים באמסטרדם או פרנקפורט, וזמן טיסה של כחמש וחצי שעות. טורקיש איירליינס מציעה טיסות ישירות מתל אביב לניס, עם זמן טיסה של כארבע שעות וארבעים דקות. בהזמנת הטיסה שלך, חשוב לקחת בחשבון את העלות, זמן הטיסה וחברת התעופה שתבחר. אל על מציעה את המסלול הישיר ביותר מתל אביב לפריז, אך לא תמיד זו האפשרות הזולה ביותר. אייר פראנס, KLM ולופטהנזה מציעות טיסות המשך מתל אביב לפריז, עם עצירת ביניים באמסטרדם או פרנקפורט, ועשויות להיות אופציה זולה יותר. טורקיש איירליינס מציעה טיסות ישירות מתל אביב לניס, אך זמן הטיסה מעט ארוך יותר. כשנוסעים מישראל לצרפת, חשוב לתכנן מראש ולהזמין את הטיסה מראש. זה יבטיח שתקבלו את העסקה הטובה ביותר ואת המסלול הישיר ביותר. חשוב גם לשקול את חברת התעופה שתבחר, שכן חברות תעופה מסוימות עשויות להציע עסקאות טובות יותר מאחרות. בסך הכל, נסיעה מישראל לצרפת במטוס היא נסיעה מהירה יחסית, כאשר זמני הטיסה נעים בין כארבע שעות לחמש שעות וחצי. זמן הטיסה המדויק תלוי בחברת התעופה שתבחרו ובמסלול בו תעברו. אל על מציעה את המסלול הישיר ביותר מתל אביב לפריז, עם זמן טיסה של כארבע שעות ועשרים דקות. אייר פראנס, KLM ולופטהנזה מציעות טיסות המשך מתל אביב לפריז, עם עצירת ביניים באמסטרדם או פרנקפורט, וזמן טיסה של כחמש וחצי שעות. טורקיש איירליינס מציעה טיסות ישירות מתל אביב לניס, עם זמן טיסה של כארבע שעות וארבעים דקות. כאשר מתכננים את הטיול לצרפת מישראל, חשוב לקחת בחשבון את זמן הטיסה ואת חברת התעופה שתבחרו. הזמנת טיסה מראש תבטיח שתקבלו את העסקה הטובה ביותר ואת המסלול הישיר ביותר. עם קצת מחקר ותכנון, תוכלו למצוא את הטיסה המושלמת לטיול שלכם לצרפת מישראל.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן