דף הבית » מידע מהיר על זמן » כמה זמן חזה עוף נשאר במקרר?

כמה זמן חזה עוף נשאר במקרר?

צרו איתנו קשר

כמה זמן חזה עוף נשאר במקרר?

אחסון חזה עוף במקרר

חזה עוף הוא מרכיב פופולרי ורב-תכליתי לארוחות רבות. אבל כמה זמן אפשר לשמור אותם במקרר לפני שהם מתקלקלים? התשובה תלויה איך אתה מאחסן אותם וכמה מהר אתה מתכנן להשתמש בהם. כשמדובר באחסון חזה עוף במקרר, המפתח הוא לשמור אותם קרים ויבשים. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לעטוף אותם היטב בניילון נצמד או לאחסן אותם בכלי אטום. זה יעזור להרחיק כל חיידק שעלול לגרום לעוף להתקלקל. ברגע שיש לך את חזה העוף עטוף או מאוחסן בכלי אטום, הם צריכים להיות טובים עד ארבעה ימים במקרר. עם זאת, אם אתם מתכננים להשתמש בעוף תוך יומיים, עדיף לאחסן אותו בחלק הקר ביותר של המקרר, כמו המדף התחתון. זה יעזור לשמור את העוף טרי ככל האפשר.

הקפאת חזה עוף

אם אינכם מתכננים להשתמש בחזה העוף תוך ארבעה ימים, ניתן להקפיא אותם עד ארבעה חודשים. כדי להקפיא חזה עוף, עטפו אותם היטב בניילון נצמד או אחסנו אותם בכלי אטום. לאחר מכן, הנח אותם במקפיא. כאשר אתה מוכן להשתמש בחזה העוף, אתה יכול להפשיר אותם במקרר למשך הלילה או במים קרים. חשוב לציין שברגע שהעוף הופשר יש לבשל אותו ולאכול תוך יומיים.

בישול חזה עוף

כשמדובר בבישול חזה עוף, חשוב לבשל אותם היטב. הטמפרטורה הפנימית של העוף צריכה להגיע ל-165 מעלות צלזיוס לפני שיהיה בטוח לאכילה. כדי להבטיח שהעוף מבושל, השתמשו במדחום לבשר כדי לבדוק את הטמפרטורה.

אחסון שאריות

אם יש לכם חזה עוף מבושל שאתם לא מתכננים לאכול מיד, תוכלו לאחסן אותם במקרר עד ארבעה ימים. לאחסון חזה עוף מבושל, עטפו אותם היטב בניילון נצמד או אחסנו אותם בכלי אטום. ניתן גם להקפיא חזה עוף מבושל עד ארבעה חודשים. כדי להקפיא חזה עוף מבושל, עטפו אותם היטב בניילון נצמד או אחסנו אותם בכלי אטום. לאחר מכן, הנח אותם במקפיא. כאשר אתה מוכן לאכול את חזה העוף, אתה יכול להפשיר אותם במקרר למשך הלילה או במים קרים. לאחר שהעוף הופשר, יש לבשל אותו ולאכול תוך יומיים.

סיכום

חזה עוף יכול להיות תוספת נהדרת לארוחות רבות. כדי לשמור אותם טריים ובטוחים לאכילה, חשוב לאחסן אותם כראוי במקרר או במקפיא. כשמאוחסנים במקרר, חזה עוף אמור להיות טוב עד ארבעה ימים. אם אינכם מתכננים להשתמש בהם תוך ארבעה ימים, תוכלו להקפיא אותם עד ארבעה חודשים. בעת בישול חזה עוף, הקפידו לבשל אותם היטב ובדקו את הטמפרטורה הפנימית בעזרת מדחום בשר. אם יש לכם חזה עוף מבושל שאתם לא מתכננים לאכול מיד, תוכלו לאחסן אותם במקרר עד ארבעה ימים או להקפיא אותם עד ארבעה חודשים. למידע נוסף על אחסון ובישול חזה עוף, עיין בסרטון YouTube זה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן