דף הבית » מה היה » כמה זמן חומוס נשאר במקרר?

כמה זמן חומוס נשאר במקרר?

צרו איתנו קשר

כמה זמן חומוס נשאר במקרר?

מה זה חומוס?

חומוס הוא מטבל מזרח תיכוני פופולרי העשוי מחומוס, טחינה, שום ומיץ לימון. הוא מהווה מרכיב עיקרי בתרבויות רבות ומוגש לרוב עם פיתות, ירקות או קרקרים. חומוס הוא חטיף בריא וטעים שאנשים בכל הגילאים יכולים ליהנות ממנו.

כמה זמן חומוס נשאר במקרר?

חומוס יכול להישאר במקרר עד שבוע. חשוב לאחסן חומוס בכלי אטום ולשמור בקירור כל הזמן. אם החומוס נשאר בחוץ בטמפרטורת החדר יותר משעתיים, יש לזרוק אותו.

איך לדעת אם החומוס התקלקל

אם לחומוס יש ריח חמוץ או טעם לוואי, הוא התקלקל ויש לזרוק אותו. בנוסף, אם לחומוס יש מרקם רירי או שיש לו עובש גלוי, אין לצרוך אותו.

כיצד לאחסן חומוס כראוי

חומוס יש לאחסן בכלי אטום במקרר. יש לצרוך אותו תוך שבוע מהפתיחה. אם החומוס לא מתכוון לצרוך תוך שבוע, ניתן להקפיא אותו עד שלושה חודשים.

טיפים להנאה מחומוס

ניתן ליהנות מחומוס בדרכים רבות ושונות. אפשר להגיש עם פיתות, ירקות, קרקרים או צ'יפס. אפשר להשתמש בו גם כממרח על כריכים או עטיפות. חומוס יכול לשמש גם כמטבל לירקות צלויים או כתוספת לסלטים.חומוס הוא חטיף טעים ובריא שאפשר ליהנות ממנו לכל הגילאים. חשוב לאחסן חומוס כמו שצריך בכלי אטום במקרר ולצרוך אותו תוך שבוע מהפתיחה. אם לחומוס יש ריח חמצמץ או טעם לוואי, יש לזרוק אותו. ניתן ליהנות מחומוס עם פיתות, ירקות, קרקרים או צ'יפס ויכול לשמש גם כממרח או מטבל.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן