דף הבית » זמן זה משאב חשוב » כמה זמן זה מישראל לפנמה?

כמה זמן זה מישראל לפנמה?

צרו איתנו קשר

כמה זמן זה מישראל לפנמה?

מה המרחק בין ישראל לפנמה?

המרחק בין ישראל לפנמה הוא כ-8,819 מיילים (14,210 קילומטרים). זוהי טיסה למרחקים ארוכים שייקח כ-18 שעות ו-40 דקות. נתיב הטיסה ייקח אותך מעל האוקיינוס האטלנטי, הים התיכון, הים הקריבי ומפרץ מקסיקו.

השוואה מהירה

מדינה מרחק (מיילים) מרחק (קילומטרים)
ישראל לפנמה 8,819 14,210

כאשר בוחנים את המרחק בין ישראל לפנמה, חשוב לציין ששתי המדינות ממוקמות ביבשות שונות. ישראל ממוקמת במזרח התיכון, בעוד שפנמה ממוקמת במרכז אמריקה. המשמעות היא שמסלול הטיסה בין שתי המדינות ייקח אותך על פני כמה מדינות שונות ומקווי מים.

מהו זמן הטיסה בין ישראל לפנמה?

זמן הטיסה בין ישראל לפנמה הוא כ-18 שעות ו-40 דקות. זוהי טיסה למרחקים ארוכים שתיקח אותך מעל האוקיינוס האטלנטי, הים התיכון, הים הקריבי ומפרץ מקסיקו.

מהי המדינה הקרובה ביותר לישראל?

המדינה הקרובה ביותר לישראל היא מצרים, השוכנת ממש מעבר לים האדום. המרחק בין ישראל למצרים הוא כ-160 מייל (257 ק"מ). זוהי טיסה קצרה יחסית שייקח כשעה ו-10 דקות להשלים.

מהי המדינה הקרובה ביותר לפנמה?

המדינה הקרובה ביותר לפנמה היא קוסטה ריקה, שנמצאת ממש מצפון. המרחק בין פנמה לקוסטה ריקה הוא כ-568 מיילים (914 ק"מ). זוהי טיסה קצרה יחסית שייקח כשעתיים ו-10 דקות.

דעה אישית

המרחק בין ישראל לפנמה מרשים למדי. זוהי טיסה למרחקים ארוכים שתיקח אותך על פני מספר מדינות ומקווי מים שונים. מעניין לציין גם ששתי המדינות ממוקמות ביבשות שונות. המשמעות היא שמסלול הטיסה בין שתי המדינות יהיה מעניין למדי. בסך הכל, אני חושב שזה מדהים להתייחס למרחק בין ישראל לפנמה. זוהי טיסה למרחקים ארוכים שתיקח אותך על פני מספר מדינות ומקווי מים שונים. מעניין לציין גם ששתי המדינות ממוקמות ביבשות שונות. המשמעות היא שמסלול הטיסה בין שתי המדינות יהיה מעניין למדי. אם אתם מעוניינים ללמוד עוד על המרחק בין ישראל לפנמה, תוכלו לצפות בסרטון זה למידע נוסף.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן